01NUM1  >  Numerická matematika

Počet hodnotících: 15 / 44
Procento hodnotících: 34 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 44 studentů.
Ukončilo předmět: 35 studentů.
|================....| 79 %

Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
  • Jedná se o zajímavý předmět, který mě zaujal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je škoda, že se nepodařilo zrealizovat plánovaná praktická cvičení, moct si zkusit nějaké ty metody ohmatat by určitě hodně pomohlo atraktivitě a asi i užitečnosti předmětu Myslím, že na začátku není tolik potřeba dělat úvod z algebry, dost jsme toho už dělali v LA, v MA, ušetřený čas by se hodil jinde
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lituji, že jsem nezvolil vysokou školu, která v zimě vytápí poslouchárny, neboť v T101 bylo střízlivým odhadem 14, 15 stupňů. Pokud se navíc má dvě hodiny sedět, tak i nám, otřískaným mazákům z Vysočiny, začíná být zima !!!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • První "praktičtější" matematika. Vzhledem k předchozímu týrání na analýze a algebře docela jednoduchý předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět seznamuje studenty s některými zákldními typy a principy numerických výpočtů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V budoucnu (snad) užitečný předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět přímo vyzývající k aplikaci v praxi, bohužel inzerovaná cvičení se nekonala, a čistá teorie z téhle oblasti je opravdu k ničemu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět přináší rozhodně zajímavé poznatky ze zpracování dat i počítačových systémů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět je velmi zajímavý a člověk konečně začne chápat proč se učil v prvním ročníku tu abstraktní Algebru. Velmi užitečné pro lidi směřující směrem k matematické informatice.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nebylo by zcela k zahození propojení např. s PRC1 kvůli praktické aplikaci metod, čili pochopení jejich výhod nebo naopak úskalí?
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bez cvičení předmět příliš neměl smysl a moc přínosný tam bohužel nebyl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je určitě potřeba mít přehled o numerických metodách. Ale předmět je hodně teoretický. Rozhodně si nemyslím, že bych byl schopen metody přímo po absolvování tohoto předmětu implementovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • předmět si myslím nebyl nezajímavý, v porovnání s analýzou opravdu odpočinkový :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neproběhla vůbec žádná cvičení, v úvodních přednáškách byl zmatek, což by se dalo omluvit nezkušností přednášejícího. Známkování bylo poměrně nahodilé. Ač by člověk mohl očekávat, že si z tohoto předmětu odnese něco do praxe, nestalo se tak. Snad se předmět v příštích letech vylepší.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajisté nutný matematický předmět, bohužel k informatice neinklinuji, proto pro mě nebyl úplně přínosný
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [15] 2.60
1 : |===.................| 13 % [2] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 46 % [7] 2
3 : |===.................| 13 % [2] 3
4 : |====................| 20 % [3] 4
5 : |=...................| 6 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 86 % [13] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 6 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká