01PRST  >  Pravděpodobnost a statistika

Počet hodnotících: 20 / 70
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 70 studentů.
Ukončilo předmět: 42 studentů.
|============........| 60 %

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
  • Dobrý úvod do statistiky a pravděpodobnosti, kdo ale chce tyto disciplíny opravdu využívat, bude si muset zapsat další návazné předměty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Docela zajímavý předmět, ale za celý semestr každý spočítá u tabule tak 1 příklad, max. 2.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborně vedený úvod do pravděpodobnosti a statistiky. Mohl by klidně mít větší hodinovou dotaci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobrý předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobře připravený a seozumitelně podaný předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zamlouval se mi způsob, kdy není rozlišena přednáška a cvičení. Z toho důvodu by měla být povinná/nepovinná účast na cvičení i přednášce zároveň. Chodit jenom na hodinu, kdy je oficiální cvičení, nedává smysl. Nebo by měly být povinné domácí úkoly (případně zápočtové testy), aby byl student nucen během semestru vyvinout nějakou aktivitu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z počátku semestru to vypadalo na velmi primitivní předmět, postupem času ale vyšlo najevo, že je to velmi přístupným způsobem podaný základ teorie pravděpodobnosti a statistiky, který se moc nepitvá v přehnaném matematickém formalismu a zobecňování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobře vedený předmět, výklad prokládán názornými příklady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný předmět, velmi mě bavil, velmi dobře odpřednášen. I když k předmětu existují skripta ve formě pdf a je tam téměř vše, myslím, že se vyplatí chodit na přednášky už jen kvůli těm vysvětleným a spočítaným příkladům, což se ke zkoušce opravdu hodilo. Ve skriptech je sice téměř vše, ale ne ÚPLNĚ vše (což je potom u zkoušky)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Základní vhled do mocné (a praktické) části matematiky. Ačkoli chovám k matematice hlubokou nedůvěru už od prvního semestru studia, statistiky si po absolvování tohoto předmětu vážím.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dobře vedené přednášky i cvičení, výkladu jsem neměl problém porozumnět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé a užitečné odvětví matematiky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět, výborné skripta. Na zkoušku je třeba umět vše komplet, za to vás ale nemůže nic překvapit. Rozhodně nevynechávejte nějaké části při učení. V praxi bych danou látku použít příliš neuměl, nicméně aplikace na zajímavých příkladech kvituji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět dobrý, ale mnohdy je to strašné počítání bez jakékoliv zajímavější myšlenky. Mnoho věcí jde proti krbálkovským způsobům a řeší se spoustou výpočtů nebo dosazením do vzorečku jehož podoba nebyla odúvodněna.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ac me pravdepodobnost ani statistika nijak zvlast neoslovuji, v podani Dr. Hobzy to nebylo vylozene utrpeni. A ikdyz chapu snahu vtesnat co nejvice ze sirokeho spektra prstu do jedineho semestru, myslim, ze by toho mohlo byt mene a vice ucelene.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Předmět mě obsahem a úrovní zklamal
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky jsou sice bohaté na informace a člověk do problematiky dostane dostatečně hluboký náhled, avšak jsou zároveň dosti nudné a monotónní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavý a ne příliš obtížný předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [20] 1.75
1 : |=========...........| 45 % [9] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 45 % [9] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==..................| 10 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [20]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [18] ano
3 : |=...................| 5 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 5 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká