01SMB1  >  Seminář z matematické analýzy B1

Počet hodnotících: 22 / 85
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 85 studentů.
Ukončilo předmět: 77 studentů.
|==================..| 90 %

Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [21]
  • doplněk k analýze
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný doplňující předmět k MAB3
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý pohled na učivo probírané v MAB3 z trochu více praktického pohledu, hodí se jako doplněk k MAB3
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dobrý dodatek k MAB3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Doplněk k předmětu MAB3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Doplňující předmět k předmětu 01MAB3. Na přednášce se podrobněji probírá a doplňuje látka z předmětu 01MAB3.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Odpočinkový předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi doporucuji si predmet zapsat, je to prakticky dalsi prednaska z analyzy, takove prijemne rozsireni, proberou se nejake dulezite casti pomaleji a s "lidstejsim" pristupem a uvodem do problematiky zapocet je mozno ziskat mnoha zpusoby - aktivita na seminari, test, nebo si to doslova odchodit pri experimentu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi užitečný doplněk k přednáškám MAB, někdy však příliš podrobný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborné doplnění předmětu MAB3. V podstatě je nutnost si ho zapsat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Doplnění MAB3, věci co se zde probírají se velice hodí na zápočet či zkoušku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Důležitý doplněk k MAB3.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • extrémně zajímavý předmět, probrán například linearne harmonicky oscilator s patricnym matematickym zakladem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nese se to klasicky v krbálkovském duchu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nutnost pro studenty zapisující si předmět 01MAB3, jelikož se na semináři dělají laskominy, které se do přednášek a někdy ani do skript! nevejdou. A k zápočtu? ,,Všechno jsem oplakal, zase se osvěžil, jen děravý kramfleky, ty už bych nepřežil!"
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pěkný předmět, který se zabývá pátým přes devátým, ale ve velice přijatelné podobě.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pohodička.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvěle provedený doplňkový předmět k MAB3.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Spíše druhá hodina analýzy v týdnu, tešil jsem se na praktické ukázky od různých matematiků, bohužel nic takového nebylo...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Takový dodatek/extracvika k MAB3.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Užitečný předmět probírá se i další látka k MAB3, zajímavé, zápočet si člověk může doslova odchodit :-D
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [22] 1.18
1 : |================....| 81 % [18] 1 (výborně)
2 : |====................| 18 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [22]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [20] ano
3 : |=...................| 4 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká