Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. :: [01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 19 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • stejně jako na MAB3 - strukturovanost přednášky i zápisu na tabuli, srozumitelnost výkladu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více možností získat zápočet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jsem rád,že se nevyvolávalo k tabuli. Díky tomu jsem se na seminář i těšil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Totez co u analyzy, super prednasky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • lidský přístup, zábavné, používání barviček
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • profesionalitu, vtípky, pozitivní přístup, obrovskou názornost, um studentům předat nějaké to moudro ...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • schopnost vysvětlovat, odhadnout hladinu chápání oněch tichých duší v lavicích, dokázal z těchto prvákem vykořeněných duší ještě vykřesat i jiskru zájmu o matematiku vůbec
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Takřka otcovský přístup ke světským masám analýzou nepolíbených. Prostě nejlepší pedagog na jaderce!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Snad všichni, kdo chodí na SMB chodí i na MAB, takže bych některé věci (např. okolí při různých metrikách) neprobíral zbytečně dvakrát.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Moc těch ekonomických aplikací nebylo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nvim
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v ničem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • extrémně těžká otázka, neboť on je prostě ztělesněním dokonalosti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nic
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
  • Volnější přednášky, více času na detailní vysvětlení některých problémů probíraných v MAB3
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápočet je možno získat klasickou cestou, tj. napsáním zápočtové písemky, nebo účastí na statistickém experimentu mapování chování chodců (oblíbenější varianta - cca 3 hodiny chození po studovně)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • fajn
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Je sice fajn vidět fyzikální aplikaci teorie diferenciálních rovnic, avšak tu nám v jistém galimatyáši podávají fyziky všech různých tvarů, barev a vůní. Stačilo by jen třeba o x^0 přednášek více věnovat doplňkům z MAB3.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • probrány zajímavé partie matematické analýzy, kdo si nezapsal tento předmět, udělal velkou chybu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [19]
1 : |====================| 100 % [19] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [19]
1 : |=...................| 5 % [1] Nevyjádřeno
2 : |==..................| 10 % [2] Příliš nízké
3 : |=================...| 84 % [16] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké