02EXF2  >  Experimentální fyzika 2

Počet hodnotících: 16 / 99
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 99 studentů.
Ukončilo předmět: 54 studentů.
|===========.........| 54 %

Petráček Vojtěch Doc.RNDr. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [15]
  • Pokračování EXF1. Bohužel docela dost přednášek odpadlo. Ale musím pochválit pozvané hosty, kteří přednášeli o zajímavých tématech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Príjemný predmet, zaujímavé témy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pro všechny kdo navštěvují praktika je to velmi vhodný předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět byl velmi zajímavý, probírají se především měřící přístroje a měřící metody jak u starších, tak i novějších typů úloh.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Roztomilý úvod do světa experimentální fyziky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • O 100% zajímavější než jednička, člověk se dozví spoustu o tom, čím se fyzika dneska zabývá a velmi příjemnou a názornou formou získá vhled do částicové fyziky... Na přednášky má opravdu cenu chodit a něco si tam poslechnout (ne jen psát protokoly do praktik).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět by se dal zkrátit do jednoho semestru. Povídání o práci pana docenta Petráčka v cernu byla velmi zajímavá, popis přístrojů velmi nudný. Stejně si každý musí přístroj, se kterým bude zacházet, nastudovat těsně před experimentem. Základní přehled přístrojů dostačuje v rozsahu ZFM. Stejně jako zpracování dat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • předmět, kde jsem se konečně dozvěděl také nějaké praktické věci, to na něm velmi oceňuji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v celku zaujímavý predmet, hlavne príkladmi z praxe a prednáškami ľudí z rôznych experimentov
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vzhledem k tomu, že je předmět ukončen zkouškou (bez možnosti získání zápočtu) není účast na přednáškách povinná (tj. není nijak kontrolovaná) na rozdíl od 02EXP1.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokračování EXF1 z letního semestru. Jediný problém mi přišel v tom, že v tomto semestru jsme dobrali jen pár zbývajících otázek a látku z letního semestru jsme stihli za ten pulrok zapomenout. Jinak se jedna o seznameni s prncipy mericich pristroju, spis takova tresnicka na dort pro zpaisujici praktika.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět je obdobného ražení jako EXF1, opět v pátek. Semestr dr. Petráček zahájit informací, že se nebude vyučovat nic, co by se využilo u zkoušky. Přednášky obsahovaly informace o CERNu a zahrnovaly pozvané hosty.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • celkově zajímavý předmět
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Velmi dobrý přehled pro budoucí experimentální fyziky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět, ukončený příjemnou zkouškou
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [16] 1.62
1 : |=========...........| 43 % [7] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [8] 2
3 : |=...................| 6 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [16]
1 : |=...................| 6 % [1] nevyjádřeno
2 : |===================.| 93 % [15] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká