Petráček Vojtěch Doc.RNDr. CSc. :: [02EXF2] Experimentální fyzika 2

Další předměty
[02BPEF1] Bakalářská práce 1
[02DPEF1] Diplomová práce 1
[02EXF2] Experimentální fyzika 2
[02RFTI] Fyzika ultrarelativistických jaderných srážek
[02SEM1] Seminář 1
[02SF] Subatomová fyzika
[02EJFS1] Výjezdní seminář EJF1
[02EJFS2] Výjezdní seminář EJF2
[02EJFS3] Výjezdní seminář EJF3
[02VUEF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 16 / 54
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|
Celkové hodnocení [27]
1 : |=================...| 85 % [23]  
2 : |===.................| 14 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.15

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [13]
1 : |==============......| 69 % [9]  
2 : |======..............| 30 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.31

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
  • Prednášky boli zo začiatku kópiou ZFM, ale vcelku hlavne ku koncu semestra príjemné a zaujímavé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly velmi příjemné a ani fakt, že byly v pátek odpoledne mě neodradily od jejich návštěv. Rozhodně si myslím, že jsem neprohloupil, přednášky byly často rozšířeny různými zajímavostmi z různých oblastí, včetně noetiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé, ale dá se vlemi dobře obejít i bez nich.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky jsou podle mého názoru užitečné hlavně pro budoucí studenty experimentální fyziky - pro zbytek (hlavně matematiky) můžou být přednášky kvůli technické podrobnosti nežáživné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi dobrý předmět, který připraví pro budoucí studium experimentální fyziky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Špatný termín přednášek - páteční odpoledne jsem většinou trávila jinak
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]
  • moje zápisky, prezentace a PDFka na webu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poznámky z ftp, občas pomohl strýček Google.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výpisky a poskytnutý materiál.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Webové prezentace, vlastní zápisky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z poznámok vlastných a taktiež z poznámok od prednášajúceho.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Materiály k přednáškám, intrenet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vlastní zápisky, přednášky EXF v pdf, google :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky, prednášky z oboch semestrov vo forme pdf
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zdroje (přednášky a zápisky) poskytnuté přednášejícím.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Samizdatové materiály ze stránek docenta Petráčka, jež začaly fungovat až těsně před začátkem zkouškového.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Materiály dostupné ze stránek obsahují zhruba polovinu učiva ke zkouškám.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zápisky, pdf soubory z přednášek
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
  • Náročnost zkoušky odpovídala požadavkům, zkoušející je milý, objektivní a nerad dává špatné známky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Príjemná skúška.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi příjemná zkouška.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla poměrně snadná. Docent Petráček chce vidět, že víte co a jak a znáte základní principy, není potřeba se učit složité vzorce a schémata.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nakonec docela příjemné popovídání
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • naprosto pohodová zkouška, spíš než detailní znalosti je třeba mít logický úsudek a přehled... myslím, že si pan docent pamatuje, kdo mu chodil na přednášky a může k tomu přihlédnout
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška patří mezi ty jednodušší. Jedna otázka z okruhu teoretických otázek, jedna z praktického okruhu, jedna otázka z experimentu měřeného během Fyz. praktik. Vzhledem k tomu, že během letošního zkouškového období došlo k výbuchu kondenzátoru u laboratoří Praktik, zadávali poslední otázku doc. Petráček sám.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška má přípravnou část (až 20 studentů o samotě v jedné místnosti), po zhruba hodině dr. Petráček postupně zkouší ve vedlejší místnosti. Kdo se nenechá vyzkoušet včas, musí přečkat obědovou pauzu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
  • Doc. Petráček je velmi příjemný, jeho projev je jasný a srozumitelný. Velmi dobře popisuje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Odborník a charakterný prednášajúci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehled v probírané látce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zapálenost. Jeho nadšení i přes posluchárnu, kde sedí jen pár lidí a ještě u toho dříme je neuvěřitelné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dokáže podat velmi netriviální záležitosti moderní fyziky názornou formou, že si nad tím člověk sám popřemýšlí a v hlavě mu zůstane to nejdůležitější.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehled. Pan docent věděl o čem mluví.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobrý výklad a vysvětlení otázek!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Obrovský přehled v probírané látce, umí zaujmout, dobře zpracované materiály ke zkoušce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Nějakou záhadou je hlas docenta Petráčka velmi uspávající.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neviem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas někdy trochu zpomalit, aby studenti mohli zároveň kreslit a zapisovat si velmi cenné ústní poznámky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas trochu nečitelný zápis na mokrou tabuli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]
1 : |========............| 38 % [5] 90%-100%
2 : |=====...............| 23 % [3] 75%-90%
3 : |=====...............| 23 % [3] 50%-75%
4 : |=...................| 7 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [14] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [13] 1.31
1 : |==============......| 69 % [9] 1 (výborný)
2 : |======..............| 30 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5