02FYS1  >  Fyzikální seminář 1

Počet hodnotících: 19 / 113
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 113 studentů.
Ukončilo předmět: 22 studentů.
|====................| 19 %

Svoboda Vojtěch Ing. CSc. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [17]
  • Ideální předmět pro domácí kutily - experimentátory. Pokud patříte k matematické části jaderňáků a praktitk se bojíte jak čert kříže, bohužel nic pro vás. Ikdyž se často vyplatí zajít jen tak, jsou k vidění opravdu super věci.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možnost naplnit své fyzikální sny; vytvořit a prezentovat vlastní projekt.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možnost pro prváky poprvé se seznámit s různými experimenty, oddech od jinak celého teoretického prvního semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Něco jako Týden vědy na jaderce. Skvělý předmět, který vás donutí i něco vytvořit. Doporučuju!
    Studijní průměr: neuveden
  • odpočinkový předmět. je dobré se na chvíli zastavit při přebíhání mezi matikou na trojance a fyzikou na břehovce, a chvíli sledovat zajímavé projekty studentů
    Studijní průměr: neuveden
  • predmet je podľa mňa veľmi zaujímavý, študenti sa podieľajú na štruktúre prednášok a tak získavajú veľa skúseností
    Studijní průměr: neuveden
  • "Přidaná hodnota" - to nám přednášející vryl do hlavy už při první hodině. Po několika úvodních přednáškách, vesměs o prezentaci projektu a vědeckém veřejném vystupování, nadchází část, kterou dělají sami studenti. Ve skupinách po jednom až pěti si připraví projekt a dvacetiminutovou prezentaci, kterou poté ukážou dychtivému obecenstvu. Zvláštní je, že pokud člověka z nějakého důvodu nezajímá, co mu spolužáci chtějí nabídnout, nemusí na přednášky vůbec chodit, odprezentovat svých dvacet minut, napsat proceedings a dva kredity jsou v kapse.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý oddechový předmět, kde se studenti mohou vyblbnout. :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvelý predmet, skvelý prednášajúci.
    Studijní průměr: neuveden
  • Tohle je jediný předmět v . semestru, kde si opravdu na něco šáhnete. Když si vymyslíte dobré téme, vážně vás to chytne, ale pozor, aby vás to nechytlo až moc. Analýza a algebra na vás nepočkají.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi zajimavy predmet ozivujici semestr. Kazdy si vyzkousi prezentovat, organizovat a vest svuj projekt, vse co je dulezite pro vedeckou praxi. Studenti zpracovavaji velmi zajimava a rozmanita temata, ktera si sama vyberou, clovek se vzdy pobavi a dozvi se mnoho zajimavosti. Navic kazdy dostane zpetnou vazbu i od spoluzaku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný a zábavný předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný předmět, problém je akorát najít čas na projekty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zábavný předmět, umožňuje lépe poznat zájmy ostatních studentů (a dát se s nimi dohromady na společnou práci), dává prostor pocvičit si přednes před obecenstvem. Motivuje k vlastnímu bádání.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, který byl tvořen především studenty. Během semináře se prezentovali velice zajímavé projekty, které jistě zabrali mnoho času.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět podporující vynalézavost a zvědavost studentů.
    Studijní průměr: neuveden
  • bylo to super, těším se na pokračování
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [19] 1.21
1 : |================....| 78 % [15] 1 (výborně)
2 : |====................| 21 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [19]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 94 % [18] ano
3 : |=...................| 5 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká