Svoboda Vojtěch Ing. CSc. :: [02FYS1] Fyzikální seminář 1

Další předměty
[02BPTF1] Bakalářská práce 1
[02DPTF1] Diplomová práce 1
[02FYS1] Fyzikální seminář 1
[02PRPL1] Praktika fyziky plazmatu 1
[02VUTF1] Výzkumný úkol 1
[02ZLSTF1] Zimní škola fyziky plazmatu a termojaderné fúze
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 16 / 22
Procento hodnotících: 72 %
|==============......|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [12]
  • Ferovy pristup, aktivne moderuje, pomaha prednasejicim studentum, dava zpetnou vazbu. Financne zastresuje projekty, pripadne poradi s konstrukci apod.
    Studijní průměr: neuveden
  • Flexibilitu, vstřicný přístup, žádný nápad není tabu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Humor a oddanosť predmetu.
    Studijní průměr: neuveden
  • I když má v jednom kuse něco na práci, každého studenta vyslechne a poskytne mu neocenitelnou podporu v jeho projektu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho zapálení pro vědu a celkově jeho přístup k nám studentům.
    Studijní průměr: neuveden
  • Milé jednání se studenty a upřímný zájem o prezentované projekty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadšení pro naše nápady
    Studijní průměr: neuveden
  • Ohromný zápal a vstřícnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Podpora studentů v jejich projektech
    Studijní průměr: neuveden
  • pohotovosť, ochotu pomôcť, ústretovosť a geniálne rečnícke schopnosti
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaha pomoci s přípravou experimentu, zajistit nám potřebné pomůcky. Pokud to nebyl úplný nesmysl, byl ochoten podpořit i šílené vědecké projekty.
    Studijní průměr: neuveden
  • je příjemný, se smyslem pro humor a líbí se mi, že přijímá různá pojetí tohoto předmětu
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Je zajímavé, jak porušuje mnoho pravidel o prezentování, které sám přednáší.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadmerne pouzivani nekterych frazi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas se to špatně stíhalo, ale to je spíš chyba studentů.
    Studijní průměr: neuveden
  • podľa mňa by mal zostať taký aký je
    Studijní průměr: neuveden
  • někdy je zbytečně tvrdý a nelítostný
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Člověk si tam rád zašel, podívat se, co vymysleli jeho spolužáci a dozvěděl se i o několika zajímavých jevech a experimentech. Když si člověk "odtrpí" (aspoň pro mě) svůj projekt, tak pak už si může jen užívat ostatních prací.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobre zorganizovane, studenti si opravdu vyzkousi vse co je muze potkat ve vedecke praxi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kdo chce, může z fyzikálního semináře udělat schůdek do vědeckých kruhů. Je na každém, do jaké finesy svůj projekt dotáhne.
    Studijní průměr: neuveden
  • je to super předmět!
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [16]
1 : |===================.| 93 % [15] 1 (výborný)
2 : |=...................| 6 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [16] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké