02FYZ1  >  Fyzika 1

Počet hodnotících: 6 / 96
Procento hodnotících: 6 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 96 studentů.
Ukončilo předmět: 21 studentů.
|====................| 21 %

Bielčík Jaroslav Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
  • Trochu zvláštně postavený předmět - v praktikách je v určitých úlohách vyžadována i matematika z vyšších semestrů. Také mi chyběly klasická cvičení, kde se počítají příklady. Nicméně jsem uvítal možnost získat body ke zkoušce během semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prospesnejsi by byla standardni cviceni s pocitanim prikladu probirane latky. Laboratorni mereni jsou casove prilis narocna a ke slozeni zkousky v nicem nepomohou. Navic je podivne psat "profi" protokol v prvnim semestru studia bez jakychkoliv znalosti ci zkusenosti; v kontrastu s jinym bakalarskym oborem, ktery ma samostatny predmet zabivajici se fyzikalnim merenim a psanim protokolu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky nudné, nezajímavé
    Studijní průměr: neuveden
  • Výuka předmětu probíhá poměrně nestandardním způsobem jak v části přednáškové tak v části praktik. Přednášky nejsou ničím jiným než popisem a opisem modelového příkladu z učebnice bez značného nasazení vyučujícího. V praktické části jsou naopak očekávány velké výsledky měření a pokusů, ale vybavení nebo už jen zadání a popis úkolu neodpovídají požadavkům. Zadání je mnohdy zastaralé a neodpovídá aktuálnímu stavu vybavení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bielčík dělá, jak kdyby to byl nejdůležitější předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [6] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |=============.......| 66 % [4] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [2] ano
3 : |==========..........| 50 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká