Bielčík Jaroslav Mgr. Ph.D. :: [02FYZ1] Fyzika 1

Další předměty
[02BPEF1] Bakalářská práce 1
[02FYZ1] Fyzika 1
[02LCF1] Laboratorní cvičení z fyziky 1
[02SQGP] Seminář o kvark-gluonovém plazmatu
[02SFHIC] Statistická fyzika v jaderných srážkách
[02UFEC] Úvod do fyziky elementárních částic
[02VUEF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 6 / 38
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |===.................| 16 % [1]  
2 : |=======.............| 33 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.83

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |============........| 60 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 3.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Mnoho navštívených přednášek mi přišlo jako ztráta času vzhledem ke skutečnostem již zmíněných v předchozích odpovědích a skutečnosti, že učebnice kterou pan prof. používá se dá velmi lehce sehnat.
    Studijní průměr: neuveden
  • viz bod 3
    Studijní průměr: neuveden
  • Dělá jak kdyby byl ředitel Zeměkoule. Přednášky úplně k ničemu, měl by se jít podívat ke Krbálkovi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • vyrovnaný přístup ke studentům, vyjadřovací schopnosti
    Studijní průměr: neuveden
  • Možnost získání bodů za úkoly, bez nich by se zkouška nedala udělat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • na přednáškách se neprobralo skoro nic, byl zadán domácí ukol, který byl následující prednášku zdlouhavě počítán na tabuli...občas byl vypočítán ještě jeden příklad navíc - bez žádné teorie, vzorcu... Zkouška - nikdo nevi, z ceho se ma ucit - k dispozici jedna rozsáhlá kniha, nejsou zadána zádná témata ke zkoušce
    Studijní průměr: neuveden
  • vyučující by měl být při výkladu více "zapálený" pro věc. Jeho výklad není zdaleka výkladem ale pouze popisem příkladu z učebnice bez dalších spojitostí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednáškách by se měla dělat pouze teorie a měl by ji psát na tabuli. Místo 1 zbytečného měření by se měly na cvičení normálně počítat příklady, protože zkouška je pouze z příkladů. Pak se není čemu divit, že písemky dopadají, tak jak dopadají. Asi jako kdyby z analýzy nebyly cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |============........| 60 % [3] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [1] 75%-90%
3 : |====................| 20 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 3.20
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |============........| 60 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |=======.............| 33 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=============.......| 66 % [2] Odpovídající
4 : |=======.............| 33 % [1] Příliš vysoké