04AP3  >  Angličtina P3

Počet hodnotících: 26 / 101
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 101 studentů.
Ukončilo předmět: 94 studentů.
|===================.| 93 %

Clarke Dunstan Bc. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [21]
  • english is necessary for us.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan Clarke je jeden z nejlepších vyučujících angličtiny, kterého jsem kdy měl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Probírala se zajímavá témata. V závěru měl každý možnost užít si 5 minut slávy při prezentaci. Je dobře, že byl dán důraz na kvalitu. Umění vyjádřit se co nejstručněji považuju za důležité.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • předmět naprosto k ničemu, studenti se v něm nedozví vůbec nic nového v porovnání se střední školou, čekala bych nějakou odbornou mluvu - matematika fyzika - což bohužel nenastalo... vyučuje to rodilý mluvčí, který ale vědu příliš neuznává a o odbornější zaměření AJ se nezajímá...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky jsou dobré, ale úkoly a prezentace jsou možná až moc hodnoceny podle obsahu a ne podle kvality přednesu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příliš mnoho studentů v jednotlivých skupinách. Ve 40 lidech se jazyk vážně učit nedá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • značná část semestru je zaměřena na prezentaci v angličtině
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobre vedené hodiny angličtiny. Zvládnuteľné s primeranými znalosťami.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jsem ráda, že je vyučující rodilý mluvčí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • No anglina jak předchozí dva semestry - stejná nuda, zase jsem se (skoro) nic nového nenaučil. Na druhou stranu už jsem jednou použil slovo exacerbate
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nutné zlo, třetí pokračování nudných hodin trochu ozvláštněných prezentacemi na závěr.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • oceňil bych více vědeckých / technických článků. ty jsme viděli pouze u zkoušky. s tím je i spojená slovní zásoba a gramatika. nedělat třídy po 30 lidech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • oceňuji nutnost ústní prezentace k zápočtu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji obohacení předmětu vytvářením vlastních prezentací.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tady jen předstíráme, že se něco učíme. Přece se nelze učit jazyk ve třídě o 25 lidech. Doporučil bych udělat angličtinu volitelnou, na jazykové schopnosti studentů to nebude mít žádný vliv.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • třetí pokračování nepříliš záživné angličtiny, kde se dbá zejména na vysvětlování gramatických jevů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • úroveň nulová, příliš mnoho lidí v jedné skupině, chtělo ba to více konverzovat a méně cool lets move on
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vsechno je dobre
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ocenil bych víc zaměřit technicky, vynechat gramatiku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přínos hodin k zlepšení angličtiny je minimální. Předmět, který se musí odchodit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajimave a dulezite byly hlavne odborne clanky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [26] 2.50
1 : |===.................| 15 % [4] 1 (výborně)
2 : |======..............| 30 % [8] 2
3 : |========............| 42 % [11] 3
4 : |==..................| 11 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [26]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 73 % [19] ano
3 : |=====...............| 23 % [6] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká