Clarke Dunstan Bc. :: [04AP3] Angličtina P3

Další předměty
[04AP1] Angličtina P1
[04AP3] Angličtina P3
[04ABI] Prezentace a interpretace textu
[04ABK1] Rozvíjení řečových dovedností 1
[04ABK3] Rozvíjení řečových dovedností 3
[04ABU1] Úvod do odborného jazyka 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 23 / 94
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
  • Je dobře, že byl dán důraz na kvalitu před kvantitou při prezentacích. Umění vyjádřit se co nejstručněji považuju za důležité. Je skvělý rétor a u zkoušky reaguje bystře, často lépe než student samotný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Umí učit angličtinu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • v omezeném čase se opravdu snažil i ve velké skupině přimět k práci všechny a se všemi trochu mluvit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vždycky je fajn mít rodilého mluvčího.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Narozdíl od předchozích semestrů jsem pozoroval větší známky inovace a snahy motivovat studenty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Navzdory britskému přízvuku jde panu Clarkovi velmi dobře rozumět. Prezentace jsou velmi dobrý nápad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Systematičnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • znalosti, spravodlivý prístup
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • When you ignore him for whole class, he is OK with it.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [13]
  • maybe we should more often talk to the whole class, not only to our neighbours.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neuškodilo by dávat domácí úkoly.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • objektivnější hodnocení prezentací
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Praštěné známkování - je tu těžší dostat A než na Vránově analýze... což je na to, že je to jen podružný předmět na fjfi trochu zvláštní. Známkování esejí se zdálo skoro náhodné... a 5 bodů z 5 skoro nedává, i když neřekne, že by bylo něco špatně... holt: it was OK, 4/5 :-D. Více se zaměřit na oblasti, které se studují na fjfi, gramatika je v pokročilém kurzu zbytečná... popravdě jsme na něj šli všichni s tím, že gramatiku už umíme a že budeme konverzovat. A pak se dělá prakticky jen gramatika? to mi přijde dost uhozený...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tím, že často neodpovídá na maily, činí problémy. Například s organizací zkoušek, kdy určil všem přesný termín (na což pak každý, komu se to nehodilo, reagoval) si na sebe ušil bič.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajistit menší skupinky lidí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zavést třeba nějaké domácí úkoly, aby se student přes semestr donutil něco udělat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dochvíľnosť
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • hlasiteji mluvit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mluvit víc nahlas, občas zopakovat co řekl někdo jiný jako odpověď na otázku - pokud je ve třídě 30 lidí a na jednom konci třídy někdo řekne jedno slovo, většína lidí mu nerozumí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Udělat hodiny atraktivnější pro ty, co angličtinu ovládají
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyučovat méně gramatiky, a více konverzovat, případně číst články technického ražení. Občas mám pocit, že znám více gramatických jevů v jazyce anglickém, než v jazyce českém.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • He should learn to calculate a have better organisation. In many occasions he count marks wrong or mismatch it.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
  • Moc lidí na cvičeních.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • získat vyšší bodové ohodnocení za prezentaci je prakticky nemožné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • občas nuda
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi jsem uvítal vytváření prezentací a jejich předvádění.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Great class to make preparation for other classes.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [23]
1 : |====................| 21 % [5] 1 (výborný)
2 : |=========...........| 43 % [10] 2
3 : |=====...............| 26 % [6] 3
4 : |=...................| 4 % [1] 4
5 : |=...................| 4 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [23]
1 : |=...................| 4 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |================....| 82 % [19] Odpovídající
4 : |===.................| 13 % [3] Příliš vysoké