16MER  >  Metody měření a vyhodnocení ioniz. záření

Počet hodnotících: 2 / 6 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 6 studentů.
Ukončilo předmět: 4 studentů.
|=============.......| 66 %

Průša Petr Ing. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
  • Navzdory náročné a občas velmi nezáživné problematice byl předmět poměrně dobře srozumitelný (díky dobře vytvořené přednášce - grafika a srozumitelnost slidů)
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět který by člověk čekal spíše na FELu, na naší škole podle mě nemá co dělat. Aniž by se člověk během studia zde vůbec setkal s elektronickými obvody a celkově kondenzátory, cívkami, odpory atd nějak do hloubky, tak se tady na něm najednou chce, aby si zapamatoval hromadu obvodů a dokázal o každém říci, k čemu je, jak funguje, jeho výhody, nevýhody atd...přijde mi to jako zbytečnost. Hlavněže se v Elektrine a magnetismu ucime integrovat ruzne exoticke kondenzatory a resit maxwellovy rovnice, ze. Trochu praktictejsich veci by ELME jen prospelo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Oznámkujte předmět [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] ano
3 : |==========..........| 50 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká