Průša Petr Ing. Ph.D. :: [16MER] Metody měření a vyhodnocení ioniz. záření

Další předměty
[16DET] Detektory
[16MER] Metody měření a vyhodnocení ioniz. záření
[16PDZ] Praktikum z detekce a dozimetrie ionizujícího záření
[16PDZB] Praktikum z detekce a dozimetrie ionizujícího záření pro bakaláře
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 4 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=============.......| 66 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • zápisky + slidy z prezentací
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky .ppt
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Myslím, že zkouška byla poměrně obtížná, což je ale asi předmětem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • srozumitelnost, snaha o maximální vysvětlení problematiky
    Studijní průměr: neuveden
  • Ač musí učit tento dle mého názory hrozný předmět, zhostil se toho poměrně dobře.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Myslím, že pokud už tento předmět opravdu musí být v osnovách, mohli by se pro něj sepsat nějaka velmi snadno srozumitelná skripta. Učit se z přednáškových přednášek lze obtížně a studovat stovky stran doporučené literatury kvůli předmětu za 2 kredity, který vůbec člověk nechápe a ihned ho zapomene, protože v 99 procentech případů ho potřebovat nebude, je poněkud přemrštěné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5