17UINZ  >  Úvod do inženýrství

Počet hodnotících: 10 / 102
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 102 studentů.
Ukončilo předmět: 30 studentů.
|======..............| 29 %

Bouda Jaroslav Mgr. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
  • Nevím, není-li poněkud zbytečný,
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé, poutavě podané, snad v budoucnu i užitečné
    Studijní průměr: neuveden
  • nudný předmet
    Studijní průměr: neuveden
  • Po náročnějších předmětech to bylo příjemné odreagování z úplně jiného soudku. Ovšem velkou výtku bych měla ke studijní literatuře - jediná existující skripta jsou z roku 1987 a většina informací v nich je nepoužitelná (např. "inženýr by měl mít znalosti marxismu a leninismu"; "socialismus je jediná cesta k ochraně životního prostředí" apod.). Jinak byl předmět přínosný a poskytl praktické informace. Výklad pana Boudy byl velmi energický a tak přestože byly přednášky až večer, tak to nebylo únavné a člověk dokázal vnímat celou dobu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Podmínkou zápočtu jsou dva náčrty a rešerše na vybrané téma. Z vlastní zkušenosti doporučuji začít s prací na rešerši prakticky ihned po jejím zadání. Určitě se vám totiž stane, že ji odevzdáte až tak na čtvrtý (nebo desátý) pokus a vzhledem k letošním zkušenostem (kdy ze cca 60 lidí získali do Vánoc zápočet jenom 2) se pak může odevzdání rešerše nepříjemně vléct a bránit vám v možnosti jít na zkoušku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět ve kterém se opravdu dozvíte základy pro inženýry (přednášky o kovech, plastech, jakosti, technické kreslení, ...) ale i věci které se hodí do všeobecného přehledu člověka (jako jsou věci týkající se zákoníku práce, ochrany životního prostředí, bezpečnost práce, atd...)
    Studijní průměr: neuveden
  • Důležité informace zaznívali na přednáškách jakoby mimochodem, takže dělat si poznámky bylo složité. Přitom skripta jsou zastaralé, při přípravě na zkoušku jsou platná jen v pár kapitolách.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Celkově špatně postavené hodiny s ještě horším podáním. Jednoznačně největší ztráta času.
    Studijní průměr: neuveden
  • náplň učiva byla určitě zajímavá, ale po předchozích 8 hodinách přednášek/cvičení se prostě nedalo vydržet dávat pozor další 3 hodiny, nepochopitelné (a nelogické, často si odporující) nároky na vypracování rešerše
    Studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [10] 2.90
1 : |====................| 20 % [2] 1 (výborně)
2 : |====................| 20 % [2] 2
3 : |======..............| 30 % [3] 3
4 : |==..................| 10 % [1] 4
5 : |====................| 20 % [2] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [9] ano
3 : |==..................| 10 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká