Bouda Jaroslav Mgr. :: [17UINZ] Úvod do inženýrství

Další předměty
[17UINZ] Úvod do inženýrství
[17PROJ] Úvod do projektování jaderných zařízení
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 10 / 33
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|
Celkové hodnocení [14]
1 : |=============.......| 64 % [9]  
2 : |=...................| 7 % [1]  
3 : |===.................| 14 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |===.................| 14 % [2]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.93

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |======..............| 28 % [2]  
2 : |===.................| 14 % [1]  
3 : |======..............| 28 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |======..............| 28 % [2]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.86

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • dobré
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemluvit jen k jedné části přednáškové místnosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • 3 hodiny týdně totální nudy, předmět doporučuji nezapisovat (nicméně je povinný pro některé obory)
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • NIC
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Komunikace se studenty (mail)
    Studijní průměr: neuveden
  • Neodpovídat na emaily s rešeršemi pouze jednou týdně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výkresy hodnotit objektivně a dělat například jen jeden na každého, neboť se na nikoho pak nedostává čas a neví se, co se má opravit, nevymýšlet si s každou opravou nějakou další. To samé s rešeršemi.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
  • internet, skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, internetové články, vlastní poznámky z přednášek
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, google, wikipedia
    Studijní průměr: neuveden
  • vlastní zápisky, trošku skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejlepší jsou poznámky z přednášek a všechny zajímavé informace, které Bouda na přednáškách pronese. Skripta jsou z roku 1987, což autorovy kapitoly o poslání inženýra nevadilo, aby vám je celé znechutil komunistickými idejemi. Jediné co stojí za to si přečíst ze skript, je kapitola o nauce materiálu a některé kapitoly o životním prostředí. Pokud nemáte poznámky z hodin, raději se učte z rešerší od spolužáků a z internetu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vlastní zápisky, (stará) skripta, internet
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • náročnost přiměřená
    Studijní průměr: neuveden
  • objektivní, přiměřeně obtížná,
    Studijní průměr: neuveden
  • zkouška už je v pohode
    Studijní průměr: neuveden
  • Jediná plně ,,povídací" zkouška celého semestru. Podobný průběh jako u maturity - tři otázky, čas na přípravu, a pak mluvit, mluvit, mluvit. Dokud mluvíte sami, máte nárok na výbornou známku; jakmile vás pan Bouda musí postrčit, známka se zhoršuje. Ale oproti zápočtu je zkouška procházka růžovou zahradou a není problém ji udělat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že snad nejde tuhle zkoušku neudělat. Osobně doporučuji začít všemi možnými definicemi, protože Bouda stejně převezme iniciativu otázkami, na které neznáte odpověď a z výkladu nabiflovaných informací se stane pohodové popovídání si o vašem tématu.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • nenudí, odlehčuje, dělá odbočky, přitom sdělí vše potřebné
    Studijní průměr: neuveden
  • těžko hodnotit, při přednáškách se příliš nedrží tématu. často vypráví o věcech, které jsou naprosto nezajímavé a občas přesně naopak.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud vám zrovna nevrací rešerši, tak je vcelku sympatický. Dokáže udržet pozornost (alespoň tedy prvních řad) po celou dobu; a to zejména díky osobnímu kontaktu s posluchači.
    Studijní průměr: neuveden
  • NIC
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
  • nevím o ničem
    Studijní průměr: neuveden
  • rozhodně lépe odpovídat na emaily s opravovanými rešeršemi (jeho odpověď v heslech a s ledabylou interpunkcí je někdy těžko srozumitelná. nadruhou stranu chápu, že musel vyřídit stovky mailů)
    Studijní průměr: neuveden
  • Neodbíhat tolik od tématu - jeho historky jsou sice zábavné a poučné, ale součástí zkoušky bohužel nejsou :) a na výklad pak už nezbývá tolik času.
    Studijní průměr: neuveden
  • výklad působí naprosto neuspořádaným dojmem, rádoby vtipné poznámky "ze života" působí spíš negativně
    Studijní průměr: neuveden
  • Vynechat srdcervoucí životní příběhy sebe a svých kamarádů Frantů, Pepíků, Lojzů a spol., které se týkají jejich rozbitých sekaček, trabantů a nesehnatelných součástek. Bohužel se pak ze samého smutku studenti nemohou soustředit na probíranou látku. Vynechat prázdná klišé typu: "Čas jsou peníze", "Když lžu, lžu stále stejně", "Co si člověk neudělá sám, to nemá"... Nepřeskakovat od jednoho tématu k druhému. Nezasekávat se na jednom tématu a ty zbylá jen přeběhnout, protože nezbývá čas. Vypíchnout, co je podstatné a co ne.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Jediné co pro zápočet stačí udělat je nakreslit dva jednoduché výkresy a napsat rešeršní práci. Pokud se budete striktně držet pravidel, tak výkres ani rešerše není nic těžkého a do tří pokusů to všechno budete mít za sebou. Ale i tak doporučuji začít s výkresy hned jak dostanete zadání, udělat je podle znalostí z přednášek a za pomoci internetu a hlavně při opravování se dívat co na tom mají ostatní špatně. Bohužel rešerše je o to víc náročnější, hlavně když na internetu není jak má správná rešerše vypadat a Bouda vám neřekne víc než: "ISO 690". A v podstatě o nic jiného nejde: napíšete 5 stránek o vašem tématu, najdete minimálně 30 českých i zahraničních zdrojů, které se nějak týkají vašeho tématu a pak uděláte správně dle normy citace literatury.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení prakticky neprobíhala, byla to tříhodinová přednáška. Jedinou vyjímkou bylo procvičování technického kreslení, nicméně průběh byl stylem "udělejte si sami" a "na přednášce jsem říkal, že se to má dělat takhle"
    Studijní průměr: neuveden
  • Špatně nastavený systém dvou výkresů a rešerše.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] 90%-100%
2 : |===.................| 14 % [1] 75%-90%
3 : |===.................| 14 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 87 % [7] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 2.86
1 : |======..............| 28 % [2] 1 (výborný)
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |======..............| 28 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |======..............| 28 % [2] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9]
1 : |=======.............| 33 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=======.............| 33 % [3] 3
4 : |==..................| 11 % [1] 4
5 : |====................| 22 % [2] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |==..................| 11 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=============.......| 66 % [6] Odpovídající
4 : |====................| 22 % [2] Příliš vysoké