18EKO1  >  Matematická ekonomie 1

Počet hodnotících: 11 / 131
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 131 studentů.
Ukončilo předmět: 22 studentů.
|===.................| 16 %

Jablonský Josef Prof.Ing. CSc. [ ]
Zouhar Jan Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
  • Předmět se mi velmi líbil a líbí. Přednášející dokázal vykládat velmi poutavě, takže přestože to bylo pozdě večer, člověk u toho neusínal.
    Studijní průměr: neuveden
  • super předmět, učitel vše velice dobře vysvětloval (občas možná až moc do detailů), nevýhoda je, že nejsou žádná skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • úvod do lineárního programování
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi zajímavý předmět, pro zaměření AMSM jako dobrovolný ale velmi užitečný , pokud nemáte za sebou lineární programování. Byl velmi dobře odpřednášen, vše bylo srozumitelné a přehledné, u zkoušky byly opravdu pouze typové příklady, které jsme si všechny ukázali na přednášce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nepraktické ale velice zajímavé
    Studijní průměr: neuveden
  • samé zajímavé věci
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý předmět s rozmanitým a velmi zajímavým sylabem. Můj nejoblíbenější.
    Studijní průměr: neuveden
  • vyborny vyucujici, zajimave hodiny
    Studijní průměr: neuveden
  • 123
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý předmět, díky velice dobrému přednášejícímu dává mnohem větší smysl než celé Ačkové lineární programování s profesorem Burdíkem. Ale neměl by být v nepovinných předmětech AMSM 3. ročníku, přecijen je pro prváky, takže trochu jiná liga.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Oznámkujte předmět [11] 1.09
1 : |==================..| 90 % [10] 1 (výborně)
2 : |==..................| 9 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [10] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |==..................| 9 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká