Zouhar Jan Ing. Ph.D. :: [18EKO1] Matematická ekonomie 1

Další předměty
[18EKO1] Matematická ekonomie 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 11 / 29
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [14]
1 : |==================..| 92 % [13]  
2 : |=...................| 7 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.07

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [8]
1 : |=================...| 87 % [7]  
2 : |==..................| 12 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
  • Velmi dobrá atmosféra, poutavé povídání, a vesele strávené přestávky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je to jiný styl výkladu, než na jaký jsem zvyklý z ostatních přednášek na FJFI.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jediny predmet u ktereho jsem navstivila 100% prednasek, a bylo to zajimave
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejpříjemnější přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly skvělé a bavily mě. Jediným problémem byl fakt, že se jednalo o 4 hodinový blok do půl osmé do večera, ale to přednášející předpokládám neovlivní.
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • to samé, co na přednášejícím, cvičení s přednáškami byly většinou spojené, nerozlišovalo se to.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi trpělivý přístup při vysvětlování látky.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • V ničem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Byl jsem spokojen.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
  • Ze svých zápisek z přednášek. Ing. Zouhar vše podstatné psal na tabuli, takže nic víc potřeba nebyla.
    Studijní průměr: neuveden
  • vlastní zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • z vlastních poznámek z přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pouze vlastní zápisky z hodin.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky, internet, skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky z hodin
    Studijní průměr: neuveden
  • zapisky z prednasek
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
  • Od začátku byl jasně daný seznam otázek, definic a vět, ze kterých se bude skládat zkouška, což bylo tak akorát nastavené. Člověk si vylosoval 2 otázky, které vypracoval a podle toho byl ohodnocen. Naprosto spokojená.
    Studijní průměr: neuveden
  • dopředu jsme znali otázky, ze kterých si budeme losovat, takže se dalo dobře na zkoušku připravit
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkoušku jsem skládal v předtermínu, takže nebyla časově náročná. Zkoušející byl objektivní a hodnocení bylo mírné. Byl jsem spokojen.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkoušku jsem skládal v předtermínu. Zkouška probíhá bez zbytečného stresu. Každý měl tolik času kolik potřeboval aby si sepsal své znalosti. Zkoušející se snažil aby každý měl minimálně takovou známku jakou si podle něj zaslouží (s ohledem na celý semestr). I když se tedy student zamotal do vylosované otázky, tak se ho snažil vymotat a v případě nejasné známky pokládal další otázky i mimo vylosované téma, kde mohl student dokázat, že opravdu látce rozumí.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Oceňuji velmi příjemný, přátelský přístup. Člověk se ho nemusel bát a na všem se šlo domluvit, či se zeptat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Opravdu veškerou látku skvěle vysvětluje. Doprovází ji příklady. Všechny definice píše na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • snaha dostupne vysvetlit svuj predmet, hezky zapisky na tabuli
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi přátelský přístup, srozumitelný výklad a kvalitní poznámky na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vše se snaží jednoduše vysvětlit a ozřejmit na příkladech, propracované přednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Musím se přiznat, že nevím o ničem, v čem by se dalo zlepšit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Byl jsem velmi spokojen
    Studijní průměr: neuveden
  • Více nutit studenty pracovat na příkladech.
    Studijní průměr: neuveden
  • vše ok
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |============........| 62 % [5] 90%-100%
2 : |=======.............| 37 % [3] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9] 1.00
1 : |====................| 22 % [2] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [6] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 1.12
1 : |=================...| 87 % [7] 1 (výborný)
2 : |==..................| 12 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8]
1 : |=================...| 87 % [7] 1 (výborný)
2 : |==..................| 12 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=================...| 87 % [7] Odpovídající
4 : |==..................| 12 % [1] Příliš vysoké