Pištěk :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 2 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Byl velmi přátelský, bezproblémový.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi velkou trpělivost se všemi studenty a snahu o to, aby dané látce porozuměl každý.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Měl by zvýšit náročnost na studenty, protože látka probraná na cvičeních ani zdaleka nedosahuje toho, co je zapotřebí k písemné části zkoušky. Taky není zapotřebí vždy probírat znovu co bylo na přednášce ale radši se věnovat konkrétním postupům při řešení příkladů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas se více připravit na hodinu, aby si sám zopakoval danou látku, kterou přednáší dalším studentům. Popřípadě to samé u příkladů. Asi více nutil lidi chodit k tabuli, aby se naučili daný postup.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké