01MA1  >  Matematická analýza 1

Počet hodnotících: 55 / 472
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 472 studentů.
Ukončilo předmět: 249 studentů.
|==========..........| 52 %

Ambrož Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Augustovičová Lucie Ing. [ Cvičící ]
Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ ]
Fuksa [ Cvičící ]
Glatz Ondřej [ ]
Hanousková Jitka [ ]
Heller Martin [ ]
Hradilová [ Cvičící ]
Kolář Miroslav [ Cvičící ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Palek [ Cvičící ]
Pártl [ Cvičící ]
Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ ]
Pištěk [ Cvičící ]
Planková Barbora [ ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Pytlíček Jiří prom.mat. [ ]
Schmidt Josef [ ]
Starý Jan Mgr. [ ]
Strachota Pavel Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Tichý Ondřej Ing. [ Cvičící ]
Tláskal Jan Ing. [ ]
Veverka Petr [ ]
Zima Miroslav [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [49]
  • ...
    Studijní průměr: neuveden
  • Analýza, co dodat
    Studijní průměr: neuveden
  • bylo to fajn
    Studijní průměr: neuveden
  • Co se týče přednášek, je dobré dávat pozor, protože důkazy ve skriptech jsou obvykle prováděny jinak, než je dělá pan Pošta. Oceňuji tři ,,počítací" písemky v průběhu semestru, díky kterým jste mohli snadno zjistit, jak (dobře/špatně) na tom vlastně jste (a hlavně už jste pak nemuseli nic počítat u zkoušky, což bylo fajn). Škoda jen, že občas pana Poštu není při přednášce slyšet... zejména v okamžiku, kdy se říká něco důležitého.
    Studijní průměr: neuveden
  • Človeka až zarazí, keď zistí že čo nechápal celý semester, nie sú až také ťažké.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrý je systém 3 testů v průběhu roku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Docela náročný předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • dokonalé :D
    Studijní průměr: neuveden
  • Je dobré, že náplň předmětu navazuje na učivo známé ze střední školy, absolvovat předmět proto není takový oříšek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je třeba se učit průběžně, jinak to člověk nemá moc šanci dát. Překvapilo mě, že je to oproti LAP "celkem pohodový předmět."
    Studijní průměr: neuveden
  • K analýze jsem se propočítal.
    Studijní průměr: neuveden
  • Limity a derivace
    Studijní průměr: neuveden
  • Matematická analýza je podle mě náročný předmět a přišlo mi, že bylo potřeba příliš spěchat s probíranou látkou, aby se všechno stihlo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mnoho triků v důkazech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na to, že se stačí trochu projevovat a chodit tam, aby člověk dostal zápočet, je za to kreditů docela dost.
    Studijní průměr: neuveden
  • naučíte se násobit jedničkou a přičítat nulu
    Studijní průměr: neuveden
  • nic
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic extra zábavného, ale Pošta byl dobrý
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic mimořádného, spíše rutina.
    Studijní průměr: neuveden
  • no comment
    Studijní průměr: neuveden
  • nutnost, pro budoucí studium
    Studijní průměr: neuveden
  • Nutný úvod do "vyšší" matematiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Počet cvičení by se mohl snížit na polovinu ze dvou cvičení týdně na jedno cvičení týdně. Byl by čas na další přípravu v jiných předmětech.
    Studijní průměr: neuveden
  • pokročilejší středoškolská matematika s náročnějšími příklady
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud se člověk učil pravidelně na testy a měl velmi dobré výsledky, pak nebylo těžké získat dobrou známku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Posloupnosti, limity, zadklady diferencialniho poctu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Praktická část v podstatě minimální rozšíření čtvrťáku na lepších gymnáziích. Důležité jsou zejména základní triky v důkazech, které se postupně uplatní i jinde.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednášky z matematickej analýzy boli prínosné a prednášajúci bol veľmi pedagogický a vtipný zároveň.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mě nejobtížnější předmět semestru (včetně LAP), hlavně to nepodcenit - věci které známe z gymplu, známe pouze velmi povrchně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je obtížný (vzhledem k tomu, že přednáška obsahuje i plusovou analýzu) a výrazně obtížnější než LA, ale také potřebný a dobře kreditově ohodnocený.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět mě velice bavil
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět nás naučil spoustu důležitých věcí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přiměřené nároky na výuku. Líbila se mi možnost uznat si testy během roku u zkoušky místo praktické části.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rekapitulace poznání ze střední školy tentokrát rozděleno do definic, vět a doplněno o důkazy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý cvičící zaručuje skvělou výuku. Škoda jen, že Ing. Ambrož nemá v zimním semestru cvičení z LAB.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý přednášející, skvělý cvičící...rozhodně jeden z nejzábavnějších předmětů.:)
    Studijní průměr: neuveden
  • spokojný
    Studijní průměr: neuveden
  • Stěžejní předmět prvního semestru; s obsahem přednášek jsem byl spokojen. Snad by se dalo trochu zkrátit počáteční opakování středoškolské látky, aby pak zbylo více času na důkazy. Takto člověk často jen seděl a snažil se opisovat, ale že by měl čas pochopit, co se právě říká, to spíš ne.
    Studijní průměr: neuveden
  • Těžko co poznamenat..klasický úvod do VŠ matematiky, ikdyž pro většinu studentů z gymnázií opakování látky plus prohlubování teorie a osvojení si různých důkazů. S Poštou a šikovným člověkem (Fuksa) na cvičení je tento předmět zábava :).
    Studijní průměr: neuveden
  • Uzitecny predmet pro dalsi studium
    Studijní průměr: neuveden
  • Vedle algebry další základ. Důkladně se člověk naučí matematický aparát a osvojí si formalismus.
    Studijní průměr: neuveden
  • velice dobrá struktura přednášek i cvičení
    Studijní průměr: neuveden
  • velmi dúležitý předmět ZS
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý a důležitý předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavý předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • Zaujímavý predmet, objasňujúci dôležitý matematický aparát.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze všech fakult ČVUT probíráme matematickou analýzu zjevně nejpomaleji. Dojdeme od limit posloupností jen k derivaci fuknce. Což znamená, že o to více pozornosti můžeme věnovat teorii, důkazům, lemmátečkům a Poštovým vtipům, které jsou vesměs tak děsivé, že není na výběr, než se zasmát.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně by to chtělo více propojit se skutečným světem, alespoň nějaké simulace a hrátky v programech by měli být ukázány.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [55] 1.58
1 : |==========..........| 49 % [27] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 45 % [25] 2
3 : |=...................| 3 % [2] 3
4 : |....................| 1 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [55]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 96 % [53] ano
3 : |....................| 1 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 1 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká