Hubata-Vacek :: [18ZPRO] Základy programování

Další předměty
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • I když byste nechodili na přednášky, cvičící vysvětlí probíranou látku tak, abyste na cvíčkách netápali.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan cvičící byl ochoten nás všechny obcházet a velmi trpělivě vysvětloval, co máme špatně a jak to opravit. Zápočtový program se navíc zabýval problematikou, kterou jsme na cvičení důkladně probrali, takže jsme nemuseli zoufale tápat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Radí a pomáhá těm, kteří jsou ztraceni.
    Studijní průměr: neuveden
  • strašně trpělivý, ochotný
    Studijní průměr: neuveden
  • trpělivost, vše ochotmě vysvětlí několikrát i méně chápajícím studentům
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |====================| 100 % [7] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké