Fuksa :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 12 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
  • Byl ochoten s námi počítat vzorové testy k semestrovým testům.
    Studijní průměr: neuveden
  • dobrý přístup, ochotný poradit. celkově spokojenost
    Studijní průměr: neuveden
  • Dostatečný repertoár počítaných příkladů, vstřícnost, občas jsme se i na cviku zasmáli
    Studijní průměr: neuveden
  • Počet spočítaných příkladů
    Studijní průměr: neuveden
  • Pohodova atmosfere, prosel vsechny potrebne priklady a dobre vyfiltorval ty mene podstatne. Opakuje zneni zakladnich vet probiranych na prednasce.
    Studijní průměr: neuveden
  • pohodový prístup
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělou přípravu na cvičení, humor, pochopení, snaha vše vysvětlit a pomoci nám zvládnout písemky. Prostě super :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaha řešené příklady vysvětlit
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnost a bezprostřednost. Fuksa je pohodový člověk a skvělý matematik, propočítal s námi většinu příkladů ze skript, což typově bohatě stačilo ke všem průběžným testům. Oceňuji na něm, že nemá přehnané požadavky na získání zápočtu a přípravu nechává na studentech, k ničemu je nenutí..student musí sám vědět, kdy je třeba zabrat..aniž by ho k tomu někdo stimuloval písemkami. Celkově stoprocentní spokojenost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnost, vědomosti
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
  • Často prostě jen příklad napsal na tabuli, místo toho aby nám ho vysvětlil. Když někdo nevěděl, tak místo toho aby ho dovedl k řešení, tak pouze dopsal postup příkladu na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Měl by se lépe připravit na cvičení tzn. aby nenastala situace, kdy se za clelé cvičení stihne spočítat pouhé 3 příklady
    Studijní průměr: neuveden
  • Nějak mi ty cvičení připadají ospalé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic
    Studijní průměr: neuveden
  • Obcas nema priklady uplne do konce pripravene. Vety bere tak jak jsou ve skriptech a ne podle prednasek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občasné pozdní příchody by se daly vylepšit. Jinak bylo vše super.
    Studijní průměr: neuveden
  • O něco více dochvilnosti by neuškodilo. Půlhodinové čekání nebylo výjimkou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyšší nároky na zápočet (např. písemky)
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [12]
1 : |=============.......| 66 % [8] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [2] 2
3 : |===.................| 16 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |=====...............| 25 % [3] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [9] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké