Vávra :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01DIM1] Diskretní matematika 1
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 17 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [17]
1 : |======..............| 29 % [5]  
2 : |========............| 41 % [7]  
3 : |===.................| 17 % [3]  
4 : |==..................| 11 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [17]
1 : |======..............| 29 % [5]  
2 : |========............| 41 % [7]  
3 : |===.................| 17 % [3]  
4 : |==..................| 11 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
  • Kvalitně strávený čas.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednáškách se probíraly zajímavé problémy, navíc jsme měli možnost řešit doma úlohy a pak je publikovat před tabulí, za což jsme byli odměněni body. Za dostatečný počet bodů se nemusel psát závěrečný test, což je rozhodně milé ve shonu a chvatu končícího semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nebyl důvod nechodit na přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy se větší část přednášky zaplnila tak, že jeden člověk prováděl domácí úkol u tabule, což sice nebylo na úkor probrané látky, ale ostatní se v tu chvíli vlastně ocitli mimo hru, a pokud nestíhali držet krok s dotyčným, zkrátka proseděli zbytečně půl přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Témata přednášek byla zajímavá. Bylo by vhodné v přednášce zdůraznit, jak spolu jednotlivé problémy sluvisí a uvést více konkrétních příkladů pro názornost a procvičení.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
  • Dal možnost sbírání bodů za domácí úkoly. Držel se skript. Když se člověk zeptal, snažil se vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • dobře strukturovaný, srozumitelný a hlavně pochopitelný výklad
    Studijní průměr: neuveden
  • Hodnotím hlavně zapálení pro věc, která je podle mě to nejdůležitější. Od toho se odvíjela i schopnost vysvětlovat důkazy vět a celkově látku semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Horlivost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Chválím přátelský přístup ke studentům, smysl pro humor, očividné zaujetí pro probíraný problém.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho kladný vztah k předmětu se pozitivně projevuje na výkladu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu pochopit myšlenku každého, kdo přišel s nějakým vypracovaným úkolem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velké znalosti, snaha pochopit studenta, který předvádí příklad na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnost, lidský přístup, snaha vžít se do našich myšlenkových pochodů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vykládá srozumitelně, je ochoten daný problém osvětlit klidně i několikrát, dokud všichni nepochopí. Navíc má smysl pro humor a ochotně diskutuje o příkladech, takže jsme měli možnost se k dané problematice dle chuti vyjádřit.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [10]
  • Bohužel se trávilo hodně času na začátcích hodin (většinou třeba až do poloviny) tím, že se před tabulí předváděly domácí úkoly, ale nebylo to provedeno efektivně a tak, aby to bylo zajímavé pro zbytek posluchačů. Bylo by potřeba rychleji vyvracet nepravdivá tvrzení a srozumitelněji opakovat to, co student před tabulí prezentoval. Takhle opravdu nemělo smysl dávat pozor. Často mi přišlo, že jsem chápal to, co se předvádějící student snaží sdělit, bez větších problémů, zato pan inženýr Vávra se nějak "zasekl" a potřeboval si všechno důkladně (a často dlouho) promýšlet. Ale chápu, že z lavice, z většího odstupu, toho člověk pochopí vždycky víc, než když stojí před tabulí a musí reagovat. Samotný výklad byl velmi srozumitelný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení mi někdy přišla trochu zmatená, u některých složitých důkazů se i sám přednášející v důkazu ztrácel. Oproti jiným dával málo možností na zisk bohusových příkladů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy až moc vět za sebou bez kontextu (jak se používají atd.)
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemusel by u tabule chtít dokazovat zřejmé věci.
    Studijní průměr: neuveden
  • občas se vyplatí tabuli pořádně smazat, aby šla další vrstva textu dobře přečíst (ono k tomu mazání stejně jednou dojde...)
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas zmatený a chaotický zápis na tabuli, který nebylo možno přečíst.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášení bylo podle mě zmatečné, vysvětlení důkazů a vůbec podstaty problému "ne dostatečně pro blbce".
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehlednost, srozumitelnost výkladu i zápisu na tabuli. Raději mluvit pomaleji a zdůraznit podstatné informace.
    Studijní průměr: neuveden
  • snazit se vysvetlit material a nejen prerikat skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Synchronizace obtížnosti domácích úloh s ostatními přednášejícími.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [17]
1 : |===================.| 94 % [16] 90%-100%
2 : |=...................| 5 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [17] 2.12
1 : |======..............| 29 % [5] 1 (výborný)
2 : |========............| 41 % [7] 2
3 : |===.................| 17 % [3] 3
4 : |==..................| 11 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5