Žák :: [18ZPRO] Základy programování

Další předměty
[18ZPRO] Základy programování
[818ZPRO] Základy programování
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Dokáže donutit všechny, aby opravdu programovali i doma.
    Studijní průměr: neuveden
  • Chtěl po nás vypracovávat domácí úkoly, na kterých jsem se skutečně naučil krůček po krůčku látku chápat, i když to vyžadovalo spoustu pokusů a hodin samostudia.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic ho nerozházelo, i když na nás jasně musel vidět, že se nám něco nelíbí.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Lidskost
    Studijní průměr: neuveden
  • Při cvičení si nezáživně špitá strukturu programu a používané příkazy. Cvičící by sám měl jít příkladem, ale když se ukáže, že si ani nepamatuje adresu svého webu a když ho konečně najde, tak zjistí, že nemá ani nastavené kódování tak, aby byly stránky čitelné(jeden řádek kódu). Jediné správné řešení podle něj je řešení, které je ve skriptech - jiné je zákonitě špatné a nemá cenu o něm diskutovat (přesto, že nebyly nijak specifikované vlastnosti programu které jsou očekávány). Nemyslím si, že je tak strašně důležité dokonale zvládat teorii programování pro udělení zápočtu ze základů programování.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příliš mnoho domácích úkolů, u některých jsem nezcela pochopila zadání. Příliš těžké zadání zápočtového úkolu, které se nedalo stihnout naprogramovat v daném čase. Na to, že se předmět jmenoval Základy programování jsem měla pocit, že po nás chce cvičící mnoho. Nepříjemný a arogantní přístup. Bohužel mě přístup cvičícího odradil a na dlouhou dobu si neplánuju zapsat programovací předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • přístup ke studentům, především komunikace, vysvětlení problému
    Studijní průměr: neuveden
  • Snažit se podat látku víc polopatě a vysvětlovat, co který příkaz v daném programu dělá, na diagramech více popisovat, jak daný algoritmus funguje.
    Studijní průměr: neuveden
  • Určitě by nebylo od věci, přestat se ke studentům chovat jako by byli ten největší póvl. Dále pak by to chtělo zkrátit dobu potřebnou pro odepsání na zprávu či odeslaný úkol - 3 dny chápu, týden už mi přijde jako trochu moc. A v neposlední řadě probíranou látku skutečně VYSVĚTLIT a ukázat na příkladech. Napsat něco neviditelnou fixou na tabuli, k tomu cosi povídat tak, že je to sotva slyšet v první lavici a potom chtít po studentech aby právě "získané" poznatky využili při tvorbě programu jehož účel je prakticky neznámý mi opravdu nepřijde jako dobrý způsob výuky.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |===.................| 16 % [1] 4
5 : |=============.......| 66 % [4] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===.................| 16 % [1] Odpovídající
4 : |=================...| 83 % [5] Příliš vysoké