Korvasová :: [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Další předměty
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Přátelský přístup ke studentům
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Úžásna cvičící. Pí. Korvasová vnesla do našich cvičení svěžího ducha a jiný úhel pohledu na věc. Vždy se vše snažila dokonale vysvětlit a nevěřila slepě formulkám ve skriptech. Na cvičeních byla pohodová atmosféra.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Počítání příkladů s úsměvem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kája je pohodář a nic nehrotí, nejvíce oceňuji krásné a upřímné zasmátí za každou druhou větou
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Super kamarádksý přístup ke studentům, cvičení měly vyloženě pohodovou atmosféru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snaha opravit veškeré nalezené chyby ve skriptech (bylo nám také zdůvodněno, PROČ je to takto špatně, ne jen že je to špatně :-) ). Velmi oceňuji, že malé písemky odpovídali náročnosti příkladům, které jsme cvičili.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Nezmatkovat tolik (ale byly to její první cvičení, chápeme...), radši se nejdřív někam mrknout, než to říct špatně, pak se několikrát opravit a zmást všechny okolo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • v příkladech méně odbývat zdůvodňování jednotlivých kroků, např. proč lze zaměnit limitu a integrál aj.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Časté doplňování teorie, která byla ve skriptech chybně. Je super, že to Kája dělala, ale někdy to zabralo většinu cvičení a stejně se skoro nikdo nechytal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná trochu přitvrdit, co se týče tahání k tabuli, zbytečně se s lidmi nedohadovat, jestli se jim zrovna chce jít počítat nebo ne
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9]
1 : |===========.........| 55 % [5] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [3] 2
3 : |==..................| 11 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [9] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké