Kolář Miroslav :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Malé písemky na začátku hodiny nutí učit se průběžně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Písemky na začátku každé hodiny, které nás motivovaly k tomu, abychom se probíranou látku opravdu naučili.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý přístup ke studentům, vždy vyšel vstříc, zábava u tabule i na cvičeních..chodila jsem tam moc ráda
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost, přívětivý přístup.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Míň příkladů řešit jen tak baj oko odhadem a trošku zpomalit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Místy trochu chaotické podání.
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé příklady nám u tabule stačilo slovně okomentovat, což v písemce nestačí - ze začátku je lepší trvat na správném zápisu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas malinko zmatkoval, uznal na tabuli napsaný špatný výsledek a všiml si toho až po pár minutách. Sice to vždycky opravil, ale už se v tom obvykle nedalo vyznat.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |========............| 40 % [2] 1 (výborný)
2 : |============........| 60 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [5] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké