Clarke Dunstan Bc. :: [04AP1] Angličtina P1

Další předměty
[04AP1] Angličtina P1
[04AP3] Angličtina P3
[04ABI] Prezentace a interpretace textu
[04ABK1] Rozvíjení řečových dovedností 1
[04ABK3] Rozvíjení řečových dovedností 3
[04ABU1] Úvod do odborného jazyka 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 15 / 81
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
  • Friendly, interesting lessons & topics
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je velmi akční i velmi brzo ráno.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • encouraging conversation, interactive lectures
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mluví anglicky jako by se tam narodil ;-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nadšení, které neopadávalo, i přes nezájem studentů, srozumitelný přízvuk
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ochotu. Příjemný přístup ke studentům. Když někdo něco neví, tak se prostě zeptá někoho jiného nebo odpoví sám a tázaný si to stejně zapamatuje.Ostatní jazykáři by se měli učit!!! A povinně navštívit alespoň 1 hodinu AP!!!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pohodář.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prijemny, hodiny vetsinou rychle utikaly. P.S. rozumi dobre cesky :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělé techniky pro práci se studenty, dokázal nás výborně rozpovídat především při práci v menších skupinách. Zná jednoduché ale dobré triky. Ví jak na nás
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Should spend more time after class talking with students.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodiny byly mnohdy zmatené, ne úplně dobře vedené a uspořádané..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Více psaného projevu by nám asi neuškodilo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V zadních lavicích občas není rozumět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zlepšit si znalosti základní matematiky, neznalost mocnin je i u angličtináře na naší škole zvláštní... Obzvlášť, když nás má učit "Academic English"
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
  • Very good overview of advanced english.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oddechový čas pro jaderňáka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předpokládá se celkem vysoká vstupní úroveň. Maturitu mám složenou bez problému, ale o hodinách jsem měl velký problém. Na čtení textu bylo velmi málo času, často jsem nerozuměl. Naštěstí je test bez problému udělatelný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skoda domacich ukolu, ktere jsou na kazdou hodinu a je to docela otravne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • uvítala bych přehodnocení obsahu probírané látky - gramatiku jsme všichni probírali na středních školách, tady bych preferovala zaměření na vědeckou slovní zásobu a orientaci ve vědeckých článcích
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [15]
1 : |========............| 40 % [6] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 53 % [8] 2
3 : |=...................| 6 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [15]
1 : |=...................| 6 % [1] Nevyjádřeno
2 : |=...................| 6 % [1] Příliš nízké
3 : |=================...| 86 % [13] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké