Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[01MBI] Matematické techniky v biologii a medicíně
[01RMF] Rovnice matematické fyziky [01SSM1] Seminář současné matematiky 1 Role učitele
Zkoušející, Cvičící |
|
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8] |
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7] |
|
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2] |
|
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2] |
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] | 2.50 | ||||||||||||||||
|
C : Oznámkujte cvičící(ho) [11] | ||||||||||||||||||||
|
C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11] | ||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: <1.0, 1.5>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (2.0, 2.5>
Studijní průměr: (2.5, 3.0>