Klika Václav Ing. Ph.D. :: [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Další předměty
[01MBI] Matematické techniky v biologii a medicíně
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01SSM1] Seminář současné matematiky 1
Role učitele
Zkoušející, Cvičící
Počet hodnotících: 12 / 75
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • Cvičení byla vynikající, i když občas by to chtělo ještě trochu více příkladu k tématu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Krásně dokáže popsat myšlenkové schéma - např. tím, že dokazuje úplně jasnou věc. Nadnáší provokativní otázky, které donutí studenta přemýšlet o smyslu teorie. Vhodná témata domácích úkolů, které zvyšují motivaci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ochota, pohodová cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas jsem se na Jaderce setkal se cvičícími, kteří neměli zrovna hlubokou znalost nebo přehled v probírané látce. To se tady rozhodně říct nedalo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Látce výborně rozumí. Měl cvičení připravená. Stihl projít veškerou látku, kterou projít měl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi ochotný konzultovat látku, kterou člověk nepochopil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ochota vysvětlit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vyklad teorie z naprvni pohled uplne jineho pohledu
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
  • Přílíš pomalý rozjezd ze začátku semestru, trvalo mi, než jsem si na něj zvyknul. Měl by si osvojit B-čkařské značení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vést cvičení zajímavěji, měnit tón hlasu, aby nebyla tak uspávací
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by cvičení pojmout praktičtěji. Myslím, žě procvičení např. Laplaceovy transformace by bylo užitěčnější, než dokazovat, že je nějaká operace dobře definovaná
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící by si měl uvědomit, že většina studentů má za sebou matematické předměty větvě B, a podle toho s nimi zacházet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V psaní na tabuli, titěrné písmo občas dost nečitelné. Občas trochu nesrozumitelný výklad, zamotává se do látky a vrací se k věcem o několik tabulí zpět, trochu chaos.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ve vysvětlování - značně nesrozumetelné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zjednodusit svuj vyklad
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Na rozdíl od MAB34 se nová skripta opravdu hodí k prohloubení teorietických znalostí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky, skripta, bohužel obojí plné chyb... :-/
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Opravdu velmi časově náročná zkouška. Oba zkoušející byli objektivní, hodní, pouze pár zvídavých dotazů. Ústní zkouška už je příjemné popovídání. Písemná na druhou stranu docela peklo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Po vydařené písemce je ústní zkouška až příliš pohodová. Zkoušených bylo mnoho a nikdo ze zkoušejících to nechtěl moc protahovat. Myslím, že by měli studenta vybičovat k intelektuálnímu výkonu kladením otázek, které nejsou předem známé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==========..........| 50 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |==========..........| 50 % [1] ne

C : Oznámkujte cvičící(ho) [11]
1 : |=====...............| 27 % [3] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 54 % [6] 2
3 : |====................| 18 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
1 : |==..................| 9 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==================..| 90 % [10] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké