Petříčková Zuzana Mgr. :: [18MOCA] Metoda Monte Carlo

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 29
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Ochotu snažit se co nejpodrobněji vysvětli zadání úkolů a snaha navést při implementaci správným směrem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možnost získat zápočet již v polovině semestru. Bylo to velice náročné, avšak jsem tuto možnost využil a měl v druhé polovině semestru více času na jiné předměty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přípravu na cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snahu vysvětlit. Kusy kódu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vstřícnost a snahu pomoci
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Menší zpomalení a jasnější formulace by vylepšili srozumitelnost výkladu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná o trochu více mluvit nahlas, být více důrazná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podle mě příliš dlouhé opakování z minula, na úkor přípravy na příště.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zadávat méně domácích úloh, nároky pro získání zápočtu byly příliš vysoké, cvičící ani nestíhala domácí úlohy včas opravovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chtělo by to více se zaměřit na probíranou látku, více vysvětlit princip, celkem mi vadilo, že se celé cvičení probíral předešlý domácí úkol, sic bylo zajímavé vidět některé problémy, ale novou látku mi nikdo vlastně nevysvětlil a já se musel celé snažit pochopit samostudiem při vypracovávání domácího úkolu, který pak zabíral mě jako neprogramátorovi značné množství času, rozhodně neodpovídající 3 kreditům
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |===.................| 14 % [1] 1 (výborný)
2 : |========............| 42 % [3] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |======..............| 28 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===========.........| 57 % [4] Odpovídající
4 : |========............| 42 % [3] Příliš vysoké