Štěpán Vojtěch Ing. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 20
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Jeho přístup je netradiční - často spíš takové přednáška o alternativních metodách řešení, úvod do matematického aparátu vyšších ročníků.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je takovej roztomile popletenej.
    Studijní průměr: neuveden
  • No...docela jsme se i zasmáli. Byl schopen poskytnout alternativní, často stravitelnější výklad teorie (zejména ty partie, kde byly nějaké matice).
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Cvičení byla naprosto nezaměnitelná, Ing. Štěpán má velmi specifický přístup. Moc se toho bohužel nestihlo, také kvůli tomu, že prvni tři cvičení jsme měli dva různé suplující a až poté vlastního cvičícího. Alespoň se to promítlo v zápočtové písemce (byla jen jedna na konci semestru).
    Studijní průměr: neuveden
  • Nezabíjet hodiny teoretickým výkladem, kterému stejně nikdo nerozumí (2 hodiny Corriolisovy síly + 1 hodina momentu setrvačnosti), nenechávat stát jednoho člověka u tabule 3/4 hodiny,
    Studijní průměr: neuveden
  • Počítat více těch náročnějších příkladů ze skript, nepřeskakovat rychle kapitoly.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pomáhat studentům u tabule.
    Studijní průměr: neuveden
  • V komunikaci se studenty. Respektování jejich přání a názorů.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 57 % [4] 2
3 : |========............| 42 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké