02MECH  >  Mechanika

Počet hodnotících: 62 / 510
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 510 studentů.
Ukončilo předmět: 228 studentů.
|=========...........| 44 %

Bažant Pavel Mgr. [ Cvičící ]
Bezděková Iva Ing. [ Cvičící ]
Břeň David RNDr. Ph.D. [ Přednášející ]
Havránková Eva RNDr. [ Cvičící ]
Hoskovec Antonín Ing. [ Cvičící ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ ]
Jex Michal Ing. [ Cvičící ]
Karásek Dalibor Ing. [ Cvičící ]
Lavička Hynek Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Schmidt Josef Ing. [ Cvičící ]
Strmisková Lucie Ing. [ Cvičící ]
Štěpán Vojtěch Ing. [ Cvičící ]
Vysoký Jan Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [60]
  • Až na to kouzlení na přednáškách docela dobrý.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bez námitek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bezvadné ponoření se do hloubky předmětu, který na střední škole znamenal jen pár vzorečků.
    Studijní průměr: neuveden
  • Celkem složitý předmet, zabere hodne času, získat dobrou známku ale není problém
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení jsou nesmírně užitečná, ale ze začátku semestru poměrně hektická.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení všechno zachránila.
    Studijní průměr: neuveden
  • Fyzikální základ - naprosto jiný, daleko více matematický přístup než na SŠ. Přijde mi, že se na škole daleko více hledí na studenty, kteří nemají takové matematické znalosti/zkušenosti než na ty s podobnými problémy ve fyzice. Takže se vám dost snadno může stát, že ujede vlak.
    Studijní průměr: neuveden
  • Fyzika pojatá úplně jinak než na střední škole, občas používá matematický aparát, který se učí až v dalších ročnících.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hezké pokusy na matfyzu
    Studijní průměr: neuveden
  • hezký úvod do vysokoškolského pohledu na fyziku
    Studijní průměr: neuveden
  • Hlavní fyzikální předmět prvního semestr, přechod mezi středoškolským pohledem na fyziku a vysokoškolským.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jde vpodstatě o přípravu na příklady u zkoušky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jediný povinný fyzikální předmět, nevýhodou je, že vyžaduje matematické dovednosti, které se probírají o rok, či dva později.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je to pěkný předmět, ikdyž se mi zdá, že opravdové pochopení setrvačníků a hlavně matice momentu setrvačnosti je s naším matematickým aparátem dost nad naše síly. Navíc člověku po učení na matematiky nezbyde mnoho času na učení mechaniky. Vystihuje to asi toto: "Nebojte, na učení mechaniky bude dost času, 24.12. večer."
    Studijní průměr: neuveden
  • k jeho absolvování potřeba příliš mnoho neprobraných částí matematiky
    Studijní průměr: neuveden
  • Kvalitní teoretický "úvod do fyziky" na začátek studia - probírají se hlavně věci, které se v dalších předmětech aplikují.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mechanika, aneb Proč bychom nederivovali, když nám matematická analýza dá diferenciální počet až za několik měsíců.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mechanika celkově byla zajímavá. Jen je třeba donutit se na ní učit průběžně, protože před zkouškou vám to už málo kdo může vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mechanika dodava středoškolské fyzice úplne jiný rozměr
    Studijní průměr: neuveden
  • Mechanika, ou je!!!
    Studijní průměr: neuveden
  • Môj obľúbený.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná bych prohodil počet kreditů ze zkoušky a cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na cvičení se mi nelíbilo, že jsme toho stihli velmi málo, protože když nikdo ze studentů neuměl příklad vyřešit, cvičící čekal až moc dlouho, než začal příklad řešit sám.
    Studijní průměr: neuveden
  • nic mne nenapadá
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic mne nenapadá...
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas mi přišla matematická náročnost mechaniky příliš velká.
    Studijní průměr: neuveden
  • Obecné poznámky nemám.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ocenil bych kdyby se před začátkem probírání podobných předmětů nejdříve dopodrobna probral matematický aparát.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji páteční seznámení s matematickým aparátem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Odpovídající úvod do vysokoškolské fyziky. Zábavný a skvělý přednášející.
    Studijní průměr: neuveden
  • ok
    Studijní průměr: neuveden
  • opakování středoškolské fyziky se záběrem do větší hloubky a elementárnější probrání klasické mechaniky bych označil za dobrý začátek fyziky na vysoké škole
    Studijní průměr: neuveden
  • predmet je v podstate základom fyziky ale myslím si, že sme nemali matematické vedomosti aby sme ho prešli bez problémov
    Studijní průměr: neuveden
  • Predmet vyuziva pokrocily matematicky aparat, ktery je na zacatku jen predveden na intuitivni urovni. Neni zde pristup veta-dukaz, takze se vychazi se od nejake skutecnosti a teprve na konci je jasne, proc se tak zacalo. Nektere matematicke postupy se ani nezdaji byt uplne korektni. Poskytuje ale zakladni prehled o dulezitych fyzikalnich systemech (LHO), ktere se pak budou vyuzivat pozdeji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro nefyziky je příliš náročný.
    Studijní průměr: neuveden
  • prospěla by vyšší hodinová dotace jak u cvičení, tak přednášek z mechaniky
    Studijní průměr: neuveden
  • První náhled do vysokoškolské fyziky., kde největší problém činí matematika (diferenciální rovnice apod.), které se oficiálně probírá až o pár semestrů dál.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět bezesporu důležitý. Používá ale matematický aparát, který ještě student prvního ročníku obvykle nezná, proto je látka často pochopitelná až po důkladnějším samostudiu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je zábavný, i když látka je někdy až příliš obsažná.
    Studijní průměr: neuveden
  • předmět, který nejdřív vyděsí, ale pak baví
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět se od středoškolské mechaniky liší hlavně tím, že se všude využívá diferenciálního počtu. Ten se však probere na začátku jen tak letem světem a nejsem si jist, jak to může člověk, který se s tím do té doby příliš nesetkal, chápat. Proto souhlasím s panem Břeněm, že by neškodil předmět základů matematiky pro fyziky v prvním semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • přednášející je úžasný
    Studijní průměr: neuveden
  • Příklady nejsou žádná sranda, je dobré mít fajn cvičícího.
    Studijní průměr: neuveden
  • spokojný
    Studijní průměr: neuveden
  • S přednášejícím Davidem Břeněm nabyla mechanika nových rozměrů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Strašák 1. semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • Škoda, že nezbývá na mechaniku více času. Probrat alespoň trochu důkladněji mechaniku kontinua by bylo výborné, stejně tak by se hodilo i věnovat více času matematickému aparátu.
    Studijní průměr: neuveden
  • trochu mi chyběla nějaká teorie coby omáčka. dostali jsme na přednáškách do ruky matematický aparát, který měl shrnovat naše znalosti ze SŠ, takže se předpokládalo, že všemu rozumíme. Navíc z vyšší matematiky nevyplnulo mnoho zajímavějšího a mechanika na této úrovni tak neposkytla žádné nové informace oproti fyzice na SŠ
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice zajímavý předmět, dobře k němu udělaná skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi těžká látka, vyžadující pokročilé znalosti matematiky, které málokdo získal na střední škole.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný úvod do fyzikálních předmětů na FJFI.
    Studijní průměr: neuveden
  • vzhledem k obsahove narocnosti uciva 2 hodiny cviceni nestaci
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • základy mechaniky
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze začátku semestru nejnáročnější předmět, ale jeden z těch, které se dají krásně pochopit. Ochota přednášejícího vysvětlit a konzultovat je k nezaplacení
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze začátku semestru šlo (v mém případě) o obkreslování tabule, které ale po nějaké době a troše studia přešlo v celkem slušné pochopení. Vždy ale šlo o velice zajímavý a zábavně vedený předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze začátku velmi náročný předmět. Pracuje se zde s obtížnou matematikou a je třeba si nad látkou doma sednout a snažit se ji pochopit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zo začiatku bol predmet náročný, ale keď do neho človek vnikol zrazu začal dávať zmysel a získal svoju krásu.
    Studijní průměr: neuveden
  • z přednášek člověk hlavně ze začátku nebyl moc moudrý, ale na cvičeních už se to dalo trochu představit v praxi a bylo to trochu srozumitelnější
    Studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [62] 1.53
1 : |==========..........| 51 % [32] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 43 % [27] 2
3 : |=...................| 4 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [62]
1 : |=...................| 3 % [2] nevyjádřeno
2 : |==================..| 88 % [55] ano
3 : |=...................| 4 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 1 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká