Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 11 / 39
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
  • Pečlivá příprava, srozumitelný výklad postupů a návodů, utřízený průběh cvičení Zadané typy příkladů na zápočtovky přišli opravdu vhod
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý humor, připravenost, příklady se na cvičení zdají úžasně jednoduché (i když ve skutečnosti třeba nejsou)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trpělivý přístup k neustále se divícím studentům :-) (i když někdy pohár taky přeteče).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hrivnák dokázal to, co před ním mnoho lidí ne... Zkombinoval přátelskost, smysl pro (velmi suchý) humor, pohodovost se schopností naučit a vysvětlit. Většina cvičících je dobrá buď v tom prvním, a nebo v tom druhém, nikoliv však v obojím... To dělá z Hrivnáka jednoho z nejlepších cvičících, co jsme kdy měli. Možná si sice řeknete na začátku: "co to je za člověka!", ale nebojte, on vás časem dostane, a pak si budete moct užít jedny z nejpohodovějších a nejpřínosnějších fyzikálních cvičení vůbec. Na zkoušku nás teda připravil výborně.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Smysl pro humor, struktura cvičení. Jednoznačně nám pomohlo shrnutí obecných postupů pro výpočty/odvození. (Např. systematický postup pro hledání IP a podobně)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyborny cvicici, Ma svuj specificky a skvely humor
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičící je super vtipný, k naučení na písemku mi stačila jen účast na cvičeních
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Super, má skvělý smysl pro humor. A taky to umí vysvětlit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dokáže dobře vysvětlit látku, má úžasný smysl pro humor
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Smysl pro humor a přístup k výuce. Když náhodou někdo u tabule nevěděl, tak se snažil pomoci a když se dotyčný ani tak "nechytil" tak vyvolal někoho jiného aniž by měl nějaké přehnané výtky na jeho nepřipravenost.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Často se při řešení příkladů jede podle různých algoritmů a kuchařek - studenti pak nepřemýšlí proč to tak funguje, a pak až u písemek/zkoušky zjišťují, že to všechno není tak jednoduché, jak to vypadalo při cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Humor a poznámky podávat příměji, aby je někdo neměl za sarkasmus a výsměch.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Víc jokeů! :D
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mrknout, co se bere na základce (ne, integrovat nás ve čtvrté třídě nenaučili :-D )
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic me ted nenapada
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v ničem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [11]
1 : |==================..| 90 % [10] 1 (výborný)
2 : |==..................| 9 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [11] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké