02TEF1  >  Teoretická fyzika 1

Počet hodnotících: 36 / 141
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 141 studentů.
Ukončilo předmět: 92 studentů.
|=============.......| 65 %

Hlavatý Ladislav Prof.RNDr. DrSc. [ Přednášející, Zkoušející ]
Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ ]
Jex Igor Prof.Ing. DrSc. [ ]
Novotný Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [32]
  • Pro mě zatím nejjednodušší fyzika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V pohode predmet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zpočátku trochu nezvyklé a obtížné, ale nakonec se to nějak sklepalo
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi nejzajímavější fyzika na jaderce. Takové "učesání" machaniky, pomocí univerzálních postupů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je to celé o matematice, která si dovoluje říkat fyzika, ale má dalekosáhlé důsledky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejlepší fyzika za dva roky základního studia.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Celkem zajímavá náplň s trochu odlišným přístupem k fyzice než v předchozích předmětech, bohužel celkem zmatečné přednášky, příliš rychlá cvičení, takže většina pochopení problému leží na studentovi samotném...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Konečně trochu matematického pořádku ve fyzice. I když je člověku při prvním pohledu na skripta zle, jako obvykle po otevření zjistí, že jsou naprosto úžasná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Po prvních přednáškách vypadalo Tefko velmi náročně, ale potom se do něj člověk pronikl nejednalo se o tak náročný předměr. Zopakuje se a rozšíří se mechanika. Jednalo se o zajímavý předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět přináší nový pohled na svět mechaniky, rozšíření Newtonova pohledu, Lagrangeovu formulaci a z něho plynoucí integrály pohybu a rovněž také různé variační principy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • je to vlastně mechanika, jenom mnohem snazší, protože je pojatá z toho teoretického, matematického pohledu..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Teoretická fyzika mě hodně bavila - jak přednášky, tak i cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět, ale moc teoretický :D
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • rozšíření mechaniky, trošku jiný pohled na fyziku než v prváku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jiný pohled na mechaniku, většina příkladů se ovšem dala řešit pomocí "kuchařky" a nebylo potřeba proniknout do jejich fyzikální podstaty, což je možná škoda
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Konečně zajímavý povinný předmět, dobře strukturovaný
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajimava partie fyziky, uplne jiny pohled na mechaniku - Lagrangian apod a to se mi libilo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Písně teoretické, autor: ? = Laplace Jak lvové bijem o mříže, jak lvové v kleci jatí, my bychom k teoretické fyzice neb jsme zde matikou B spjatí
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • úvod do masochizmu všech matematik ve fyzice
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Asi nezajímavější předmět. širší a obecnější pohled na mechaniku mě zaujal.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Rozhodně užitečný předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Rozšíření znalostí z fyziky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavý předmět s lehčí zkouškou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zatím asi nejzábavnější fyzika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška byla poměrně náročná, jsou ale zveřejněny testy z minulých let a příklady se stále opakují. Teoretická zkouška je o něco těžší, pan Hlavatý chce vědět všechno moc do hloubky a chce vědět, co přesně znamená písmenko.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Konečně nějaká fyzika, která mě i bavila.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Dostačující hodinová dotace c cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět, ale pro mě nepřínosný
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Míchání fyziky a algebry. Enjoy the cocktail!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Náročný fyzikální předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nebojte se tohoto předmětu, je jednodušší, než si myslíte :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Můj oblíbený předmět zimního semestru.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [36] 1.72
1 : |=========...........| 47 % [17] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [12] 2
3 : |====................| 19 % [7] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [36]
1 : |=...................| 5 % [2] nevyjádřeno
2 : |==============......| 72 % [26] ano
3 : |====................| 19 % [7] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 2 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká