Planková Barbora :: [01LA1] Lineární algebra 1

Další předměty
[01LA1] Lineární algebra 1
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • energii :) a ochotu se domluvit téměř na čemkoli
    Studijní průměr: neuveden
  • Chová se jako kdyby byla spíše spolužák než cvičící
    Studijní průměr: neuveden
  • Lidský přístup, snahu vysvětlovat různými způsoby, dokud to nepochopíte.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý přístup k věci. Hodiny nebyly vůbec nudné, pořád se něco dělo. Cvičící byla výřečná, trefná, schopná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaha do detailů všechno vysvětlit a odpovědět na všechny otázky, lidský přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pristup pratelsky a rady jak opravdu pocitat ne jenom papouskovani vet z prednasek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas hyperaktivní pobíhání po třídě odvádí pozornost od výkladu :D
    Studijní průměr: neuveden
  • občas maličko zmatené :D
    Studijní průměr: neuveden
  • Sem tam cvičící dost zazmatkovala.
    Studijní průměr: neuveden
  • To netuším.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mela by se vice soustredit na latku. Casto se stavalo, ze se s nami zapovidala misto toho abychom pocitali priklady.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Často až na cvičeních člověk pochopil, co a jak.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na příkladech probíraných na cvičení jsem se konečně dozvěděla, k čemu vlastně celá algebra je.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nebyla těžká, což vzhledem k tomu, že si člověk zvyká na nový styl všeho (po střední škole), velmi oceňuji.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] 1 (výborný)
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |======..............| 28 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |===.................| 14 % [1] Příliš nízké
3 : |=================...| 85 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké