01LA1  >  Lineární algebra 1

Počet hodnotících: 71 / 485
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 485 studentů.
Ukončilo předmět: 250 studentů.
|==========..........| 51 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]
Franc Jiří [ Cvičící ]
Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. [ Cvičící ]
Karásek Dalibor [ Cvičící ]
Matějů Michael Ing. [ Cvičící ]
Planková Barbora [ Cvičící ]
Polívka Ondřej Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [65]
  • ...
    Studijní průměr: neuveden
  • Algebra aneb jak z lehkého předmětu lze udělat těžký, většinu látky z algebry jsem pochopil těsně před koncem semestru, do té doby jsem v tom celkem plaval.
    Studijní průměr: neuveden
  • Algebra určitě stojí za to a i když umí potrápit, je to zajímavý předmět i pro ty, které matematika moc nebere.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bez lineární geometrie to bylo nezáživné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení byla rozhodně velmi přínosná, hodiny taktéž, ke kterým dopomohla velmi dobrá skripta od p.Bálkové. Rozhodně byla vyžadována znalost učiva a přípava na hodinu, která se velmi cenila.
    Studijní průměr: neuveden
  • cvičení s panem
    Studijní průměr: neuveden
  • Čitelněji psát na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Do cvičení bych v průběhu semestru zařadil dva průběžné kontrolní testy, byť bez vlivu na získání zápočtu. Obsah tohoto předmětu byl náročný, a tudíž by studentovi jen prospěla zpětná vazba. Počítání u tabule je sice super, ale dokud si nezkusí spočítat pár příkladů "testově", bude vždy u závěrečného testu překvapen. Hodnocení v něm je více než přísné, řekl bych až nesmyslně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Důležitý předmět na který nebyl kladen dostatečný důraz.
    Studijní průměr: neuveden
  • Humhal je velmi dobrý cvičící, sice přísný, ale naučí
    Studijní průměr: neuveden
  • když člověk chodí na plusko, tak už mu to pak příjde jednoduché, ale jinak je toho hlavně ze začátku semestru docela dost
    Studijní průměr: neuveden
  • Klíčový předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kvalitný výklad, dobrá skripta, skvělí přednášející.
    Studijní průměr: neuveden
  • LA je pro studenty něco tak nového a zároveň abstraktního, že není divu, že je považována za nejtěžší předmět zimního semestru. Nicméně to chce vytrvat - to, že celý semestr nemáte tušení "o co tam sakra jde" nic neznamená. Ono se to poddá, jen to chce čas na vstřebání a skvělé poznámky k přednáškám doktorky Balkové jsou pak cenným zdrojem pro učení se na zkoušku, nebo pro celkový přehled základů LA.
    Studijní průměr: neuveden
  • LA1 sám o sobě nebyl příliš náročný, ale kreditové ohodnocení je podle mě příliš nízké, 2 kredity by bylo akorát. Oceňuji systém bonusových bodů za domácí úkoly.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lineární algebra je důležitá a její výuka je v prvním semestru vedena kvalitně. Podle mě by se ale hodilo probrat více látky. (To by ale muselo být doprovázeno zvýšením hodinové dotace.)
    Studijní průměr: neuveden
  • Lineární algebra není nezajímavé odvětví matematiky, avšak výklad by mohl být veden poutavěji (samozřejmě si uvědomuji, že je to velmi náročné téma a věřím, že se zkušenostmi se bude úroveň výkladu jen zvyšovat)
    Studijní průměr: neuveden
  • Lineární algebra=velké prvácké síto
    Studijní průměr: neuveden
  • Linérní algebra byla pro mě nejzajímavější předmět prvního semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • málo kreditů za hodně práce
    Studijní průměr: neuveden
  • Na začátku šok, ale když se přežije prvních pár přednášek a člověk se naučí pár definic a spočítá pár příkladů, tak je pro něj zbytek semestru pohoda. Plusové body za domácí úkoly velmi u zkoušky pomohou a můžou i zachránit "život".
    Studijní průměr: neuveden
  • nejslabší stránkou předmětu byl bezpochyby výklad přednášející ing. balkové. ten byl povětšinou pouhou reprodukcí textu skript a jeho doslovným přepisem na tabuli, díky čemuž se současně pochopení výkladu a psaní poznámek stávalo velmi obtížným. v porovnání s výkladem jiných vyučujících (na cvičeních, při suplované přednášce) mi chyběl větší důraz na vysvětlení, uvedení do souvislostí a vhodné okomentování probíraných partií. naprosto nevyhovující byla hlasitost výkladu spolu s monotónní intonací, proto v horní polovině posluchárny byla účast na přednášce, dá se říci, bezcenná. k tomu dále přistupovala nečitelnost zápisů na tabuli způsobená často drobným písmem a nevhodným způsobem mazáním tabule. velmi bych naopak ocenil dobře zpracované studijní materiály na webu a možnost prostřednictvím aktivity během semestu získat body ke zkoušce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejsrozumitelnější předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • někdy jsem měl dojem, že důkazy jsou uražkou lidské inteligence, jak byly triviální.
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé dúkazy bylo nutno provádět, ačkoli byli jednoznačné. Také pro mně trochu nesrozumitelná látka.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nutné pro každého jaderňáka, základ všeho.
    Studijní průměr: neuveden
  • Obecně se vždycky těžko něco říká ..
    Studijní průměr: neuveden
  • obtížný, ale užitečný předmět, nedostatečně kreditově ohodnocen
    Studijní průměr: neuveden
  • O přednaškach je problem chápat látku, zpětně po cvikách už je to lepší, zkoušková pisemka je masakr
    Studijní průměr: neuveden
  • paní Bálková má sice poněkud přehnané požadavky u zkoušky, ale zas má nejlepší skripta a i materiály ke cvičením a celkové přípravě ne internetu
    Studijní průměr: neuveden
  • Paní docentka by mohla trochu zpomalit
    Studijní průměr: neuveden
  • Podle mého názoru v celku nenáročný předmět (alespoň oproti ostatním).
    Studijní průměr: neuveden
  • Podle slov paní Balkové se algebra vyučuje proti toku času - nejdřív přijde to nejtěžší a pak už to bude jen a jen jednodušší. No nevím... ke konci už jsem měl co dělat, abych vůbec pochopil, co se na přednášce děje, ale to je čistě můj subjektivní pocit. Vítám přednášku o historii algebry a závěrečné hodiny věnované procvičování testových úloh.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud se bude učit prúběžně přes rok, nebude zkouška problém. I když....
    Studijní průměr: neuveden
  • predmet ako celok je veľmi zaujímavý
    Studijní průměr: neuveden
  • Predmet s najlepšou logickou výstavbou
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je poměrně náročný, protože představuje něco zcela nového, odlišného od matematiky gymnázia. Když do něj však student nahlédne hlouběji a pochopí určité základy stává se LA zábavnou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je takové "hození do studené vody" pro ty, co se s ním na sš/gymnáziu nesetkali, postupně se vyjasní a ukáže se být vlastně velice srozumitelným a užitečným.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět, který je zpočátku obtížný, ale po prvotním šoku, jakmile si student osvojí základy, je zábavný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly pěkné, srozumitelné. Poznámky k přednáškám od doktorky Balkové jsou napsány moc pěkně. Mám jedinou výhradu k tomuto předmětu - cvičící postupoval příliš rychle a moc nevysvětloval. A vůbec, nebylo na cvičeních nijak extra příjemné prostředí. Třeba cvičícího na analýzu musím pochválit, byl příjemný, postupoval tak aby vetšina stíhala a vysvětloval téměř dokonale.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky jsou velmi velmi nudné. Jejich obsah 100% odpovídá tomu, co se nachází ve skriptech. Cvičení byla užitečná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky odpovídaly cvičením a paní doktorka Balková ochotně odpovídala na otázky a vysvětlovala dané učivo. Spokojenost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Super předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • Systém umožňuje subjektivní hodnocení výkonu v průbehu semestru plusbody (hodnotí cvičící). Můj cvičící ze zásady (podle mě vcelku rozumně) dával plusbody v rozmezí -1 až 1 (nezná nás dost dobře). Jiní cvičící hodnotili podle svého přesvědčení různě. Pro mě bylo získání zápočtu z LAP přirozeně mnohem těžší, než u cvičících, kde studenti získávali třeba i 3 či 4 plusbody. Návrhy: sjednotit hodnocení průběžného výkonu nebo omezit škálu (třeba na max -3 až 3).
    Studijní průměr: neuveden
  • Tento předmět na mě udělal asi nejlepší dojem a to skvělou organizací (přednášky, cvičení, propojenost, možnost plusových bodů). Zkouška pak byla ze všech asi nejoběktivnější a udržující úroveň.
    Studijní průměr: neuveden
  • Těžký, ale pěkný předmět. Systém s body ke zkoušce se mi moc líbil, stejně tak skripta na internetu a přednášky celkově.
    Studijní průměr: neuveden
  • Úplně super skripta v pdf formátu, je v nich všechno a je to tam přehledně. Přednášky hodnotit nemohu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice zajímavý předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi dobry uvod do linearni algebry. Snad nejkonzistentnejsi vyklad a cviceni za semestr. Centralizovana organizace predmetu. Predmet me opravdu bavil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi důkladně probraná látka.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi náročný předmět za málo kreditů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborné přednášky, skvělý předmět. Velké díky
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný a podstatný předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vzhledem k náročnosti předmětu a požadavkům vyučujících bych si představoval za předmět alespoň o dva kredity více. Buď je ubrat z dotace pro analýzu nebo je jen přidat.
    Studijní průměr: neuveden
  • V zimním semestru nejde o nic jiného než o naučení nazpaměť všech možných termínů, definic a vztahů. (Pro uklidnění: přežijte zimu a v létě už začnete dělat něco mnohem zábavnějšího)
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavý předmět, ale myslím si, že by si zasloužil více času na procvičení látky
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět vhodný k rozvoji abstraktního myšlení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Základní počty s vektorovými prostory, nezbytné znalosti nutné pro orientaci ve fyzikálních předmětech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápočet je snadné získat. Zkouška je přímo zabiják. Velice kruté hodnocení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zde se bývalý středoškolák poprvé setkává s rigorózním definice - věta - důkaz. Popř. důsledek - poznámka - příklad atd. Zcela nová a neznámá látka lineární algebry je předkládána přehledně a strukturovaně, jen je třeba se soustředit a nevypadávat. Neflákané poznámky z přednášky mají kvalitu skript. Zadávané úkoly se opravdu vyplatí dělat, protože každý plusbod se započítává do zkouškového testu a navíc se pak člověk mnohem lépe orientuje.
    Studijní průměr: neuveden
  • 3 kreditu za tezky predmet ke malo(
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je především poměrně náročný na to, aby byl ohodnocen jenom 1 kreditem za cvičení a 2 kredity za zkoušku!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dostupne jsou ruzné informace a přiklady na internetu, je to moc dobře. Akorat že je dost složité podminky zkoušky, že student nesmí mít 0 bodu z nejakého přikladu nebo teorii.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet je sice zakladni, ale pristup k nemu zakladni neni. Vzhledem k tomu, ze jsem s tim celkem bojoval, cetl jsem i jine ucebnice a prijde mi, ze nektere veci jsme delali az prilis slozite a nepochopitelne.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Příjemné, v pohodě.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [71] 1.79
1 : |========............| 40 % [29] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 43 % [31] 2
3 : |==..................| 11 % [8] 3
4 : |=...................| 4 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [71]
1 : |....................| 2 % [2] nevyjádřeno
2 : |======..............| 28 % [20] ano
3 : |=============.......| 67 % [48] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká