Franc Jiří :: [01LA1] Lineární algebra 1

Další předměty
[01LA1] Lineární algebra 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Často při řešení příkladu ukazuje více způsobů řešení, což může být pro někoho matoucí, mně to ale velmi pomohlo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dokázal mi přiblížit to co jsem na přednáškách nepochopil a byl nám ochotný poskytnout konzultace a případné hodiny navíc
    Studijní průměr: neuveden
  • Jediný člověk na jaderce, který umí smazat tabuli takovým způsobem, že je ještě čistější a čitelnější, než na počátku hodiny. Navíc byl velmi vstřícný, ochotný a trpělivý při vysvětlování něčeho, co jsme třeba v průběhu hodiny nepochopili.
    Studijní průměr: neuveden
  • To, jak se nám vše snažil pořádně vysvětlit a skutečně se zajímal o to, zda to chápeme, a to, jak byl klidný, když lidi psali na tabuli hrozné nesmysly. Alespoň pak u tabule člověk není tak nervózní.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Ke konci se trochu nestíhalo (,ale ne nijak zásadně.)
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy chyběl pohled z očí studenta.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Dobrá organizace, řekl bych že hlavně díky doktorce Bálkové, která je má pod palcem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na cvičeních byl nejhorší brzký začátek (7:30), ale chápu, že ideální rozvrh nelze sestavit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Super.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |=================...| 85 % [6] 1 (výborný)
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké