Karásek Dalibor :: [01LA1] Lineární algebra 1

Další předměty
[01LA1] Lineární algebra 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • Dobrý přístup ke studentúm, snaha vysvětlit všechnu látku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho otevřenost, ochotu pomoci s problémy a jeho optimismus
    Studijní průměr: neuveden
  • Motivaci, ochotu zodpovídat i otázky nad rámec látky, snaha vysvětlit látku více způsoby a snadněji než na přednášce (člověk si to lépe představí)
    Studijní průměr: neuveden
  • Opravdu dobrý vyučijící, snažil se všechno vysvětlit tak, aby všichni latku pochopili
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvelý prístup k študentom, polopatistické vysvetlenia, ochotnosť, spôsob výučby.
    Studijní průměr: neuveden
  • snažil sa nám vysvetliť všetko, čo bolo potrebné, ako človek je geniálny
    Studijní průměr: neuveden
  • Snažil se abychom látku chápali opravdu všichni. Vše rozebíral co nejpodrobněji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přátelský přístup ke studentům, odpovídající nároky na získání zápočtu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Méně komplikovat některé věci při uvádení příkladú.
    Studijní průměr: neuveden
  • Neměl by být tolik , měkký" , protože ti lepší silně doplácely na fakt, že mnoho lidí se na cvičení vůbec nepřipravuje a ani nechodí na přednášky a nejsou schopni pobrat ani tu jednodušší látku. Měl by se sám připravovat na cvičení a ne zjišťovat uprostřed cvičení, že ani sám neví jak daná definice zní a jaký má být postup příkladu. Měl by dávat více prostoru u tabule studentům.
    Studijní průměr: neuveden
  • nie je to jeho chyba ale menej chaosu a trošku pridať na rýchlosti by nezaškodilo
    Studijní průměr: neuveden
  • trochu méně zmatkování a snažit se probrat více příkladů
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyjadrenie myšlienok :) A radšej voliť jednoduchie riešenia príkladov, niektoré "zlepšováky" boli viac mätúce ako nápomocné, ale tých bolo vážne minimum.
    Studijní průměr: neuveden
  • zkusit probrat více příkladů
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • dalo dobrý základ k přípravě na zkoušku
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu větší nároky na získání zápočtu, aspoň -3 a nie -6 bodú, nevynechání žádného cvičení v prúběhu semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • veľmi nízka kreditová dotácia, pretože dostať jeden kredit za povinný predmet, ktorý je veľmi potrebný
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení by prospělo sjednotit početní postupy tak, aby odpovídaly požadavkům u zkoušky - někteří cvičící mají své postupy, což není špatně, ale u zkoušky nemusí být uznané jako korektní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9]
1 : |===========.........| 55 % [5] 1 (výborný)
2 : |====................| 22 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |====................| 22 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |==..................| 11 % [1] Příliš nízké
3 : |=============.......| 66 % [6] Odpovídající
4 : |====................| 22 % [2] Příliš vysoké