Hrabák Pavel :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Férový přístup ke studentům, nadhled.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozumi tomu, cviceni neni nuda a odsypa to, bylo to pohodove. Diky :], skoda ze vas nemam i v tomto semestru, dost jsem si pohorsil
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • příjemny cvičící, nestresuje, pohodová atmosféra
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vstřícný, snažil se všechno srozumitelně vysvětlit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přístup ke studentům, výborné vysvětlení látky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hraby je velký sympaťák, u tabule vás zbytečně nedrtí a člověk v něm cítí jakousi oporu. Zároveň je velmi dobrým "přednášejícím" a ze cvičení si člověk odnáší doopravdy hodně.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden z nejlepších cvičících.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Nemam vyhrady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • snížit obtížnost minitestíků nebo zvýšit čas na jejich vypracování
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zadání domacích úkolů za body jaksi dokonvergovalo k nule..
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nevím
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Více času (popř. menší náročnost) na minitestíky!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • víc probrat Taylora a kvadratické plochy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kvalitní, stejně jako přednášky. Člověka tam naučí všechno, co potřebuje umět.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8]
1 : |===============.....| 75 % [6] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [6] Odpovídající
4 : |==..................| 12 % [1] Příliš vysoké