01MAB3  >  Matematická analýza B3

Počet hodnotících: 32 / 126
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 126 studentů.
Ukončilo předmět: 43 studentů.
|=======.............| 34 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ ]
Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Hrabák Pavel [ Cvičící ]
Kittanová Katarina Ing. [ ]
Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]
Máca Radek Ing. [ Cvičící ]
Štampach František [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [28]
  • Probírá se užitečná látka, přednášky jsou vynikající, o to náročnější zkouška...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět dobrý, ale zbytečně moc vyhazovací..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • velice náročné pokračování matematické analýzy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V pohode predmet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprosto zasadni predmet. Zajimave partie matematiky (funkcni rady a posloupnosti, taylor, diferencialni rovnice, kvadraticke formy a plochy, skalarni soucin, norma, metrika, hilbertovy prostory) Doporucuji chodit na prednasky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oproti MA1 a MAB2 je to paráda.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oproti prvácké analýze doslova nebe a dudy... Takhle by měl vypadat předmět, který baví a z každé přednášky si student něco odnese.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • náročná jak písemná, tak i ústní část zkoušky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bylo to dobrý. Pan Krbálek byl u zkoušky milý a hodný. Cvičící pan Hrabák byl perfektní. Jediná výtka je na nevyrovnanost písemných částí zkoušky, kdy některé termíny byly opravdu těžké (úspěšnost kolem 30 procent) a o týden později prošlo 80 procent. Naštěstí pro mě jsem byl na tom lepším termínu, ale dokážu si představit vztek ostatních, kteří takové štěstí neměli. Proto by obtížnost v příštích semestrech měla být nízká :-) Hodnotím tento předmět známkou tři, jen protože mi přidělal velké množství starostí a nervů, jinak byl supr.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • další analýza, tentokrát však mnohem zajímavější
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • I přes to, že analýza mě nikdy moc nebavila, mě Krbálek přesvědčil, že ji mám vlastně strašně ráda. Ale i tak, to pro mě byla nejtěžší zkouška z celého zimního semestru (VOAF a TEF jsem dala za 2 týdny, zbytek padl na MAB3).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Strukturou a formou přednesu patří mezi nejlepší přednášky základního cyklu. Po nepříliš záživných (a často lehce nesrozumitelných) přednáškách doc. Pošty je to vítaná změna.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • .
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bez poznámek, vše super.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nejlepší přednášky na jaderce, supr předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nejužitečnější předmět ZS.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • předmět připravuje horkou živnou půdu k dalším matematickým i fyzikálním lahůdkám ("brána do pekel"), tedy naprosto nezbytný předmět k dalšímu studiu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Užitečný předmět,užitečné partie
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • 1. Expozice: ,, Jsem doktor Krbálek a vy jste moji žáci, opakujte to po mě" 2. Kolize: První minitest Vám ukáže, že všude je chleba o dvou kůrkách. 3. Krize: Setkání s Cauchyovou úlohou na zápočtové písemce 4. Peripetie: Hyperbolický parabolikon 5. Katastrofa: 1., 2., resp. 3. pokus na zkoušce
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Důležitý předmět k pokračování ve studiu.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Velice zajímavý předmět, který jsem rád navštěvoval, jak díky skvělé interpretaci pana docenta, tak pro jeho samotný obsah.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělé rozšíření matematiky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi dobrý předmět, konečně jsem z přednášek analýzy odcházel s pochopením.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi zajímavý předmět!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Awesome! Poprvé na FJFI jsem měl pocit, že chápu analýzu (a to i důkazy)! Asi tedy chápete, že moje hodnocení nebude úplně objektivní.. Jinak předmět zajímavý, výborně podaný, ale samozřejmě náročný.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Celkově podle není dobře zavádět žádnou analýzu B. Oproti matice A je prográm hodně zkracený, a ve výsledku toho, že se snaží probrát co nejvíce během co nejkratší doby, většina studentů pravděpodobně neodnese z toho vůbec nic.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • důležitý předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skok z MAB2 na MAB3 je až brutální. Polovina lidí ani nedala zápočet.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [32] 1.34
1 : |==============......| 71 % [23] 1 (výborně)
2 : |====................| 21 % [7] 2
3 : |=...................| 6 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [32]
1 : |=...................| 6 % [2] nevyjádřeno
2 : |================....| 78 % [25] ano
3 : |==..................| 9 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 3 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká