Štampach František :: [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 2 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Opravdu dobrý matematik. Na každé cvičení se poctivě připravuje. Rozebírání příkladů každé z písemek bezprostředně po odevzdání. Důslednost při řešení příkladů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zdá se, že probírané látce fakt rozumí. Líbí se mi, že občas šel i nad rámec cvičení a ukázal nám, jak něco odvodit korektně. Vše se stíhalo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Sice je to jen maličkost, ale scházelo mi pozdravení na úvod hodiny- cvičící přišel, ani se na třídu nepodíval a začal psát a přednášet. Chybělo mi víc lidskosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dát si pozor,aby nepoužíval pojmy jako topologie, Banachovy prostory, Borelovské množiny atd které se v analýze B neprobíraly. A možná více sladit značení s přednáškami.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Dát jedno cvičení ve čtvrtek večer a druhé v pátek ráno byl podle mě špatný nápad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké