Fabian David Ing. :: [18PRC1] Programování v C++ 1

Další předměty
[18PRC1] Programování v C++ 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Pečlivá příprava, utříděný projev, jasný výklad, přednášky nebyly vůbec potřeba Úkoly jsou dobrý nápad, člověk se na nich naučí nejvíce, jen zápočtový program mi připadal o mnoho těžší než úkoly (zvláště vyznat se v těch používaných programech - nešlo by se tomu věnovat už v rámci nějakého domácího úkolu? Pak je to najednou trochu velký oříšek)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přátelskost, přitom umí být i zlý. Skvěle vysvětleno, domácí úkoly sice zaberou docela dost času, nicméně bez nich by se člověk nic nenaučil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Má svůj styl a je vidět, že tomu rozumí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • snaha, přísnost, úkoly, náročnost cvičení, která nese ovoce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dělá teoretický úvod, umí vysvětlit, nadšení pro výuku, vstřícnost ke studentům
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Naprosto chápu, že jediným způsobem, jak se lze předmět dobře naučit, jsou obtížné domácí úkoly. Přesto však myslím, že především časově byly náročné až příliš. I když jsem nikdy před FJFI neprogramoval, nepovažuji se za vyloženě hloupého, přesto jsem nad některými úkoly strávil přes osm hodin. Tolik, jako na PRC1, jsem se nepřipravoval ani na zkoušku z MAA3. Za 4 kredity je to pěkná raubířina.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas trochu zpomalit, pro začátečníky je to místy fakt náročné Zápočtový program dle možností zadat trochu dříve, přes zkouškové se na to nedostává potřebného času
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zadávat zápočtový program těsně před Vánoci není hezké. Člověk nemá čas kvůli zkouškám, přes zkouškové všechno zapomene a je v pytli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nepředpokládat absolvování předmětu ZALG
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8]
1 : |===============.....| 75 % [6] 1 (výborný)
2 : |==..................| 12 % [1] 2
3 : |==..................| 12 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [6] Odpovídající
4 : |=====...............| 25 % [2] Příliš vysoké