18PRC1  >  Programování v C++ 1

Počet hodnotících: 15 / 94
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 94 studentů.
Ukončilo předmět: 39 studentů.
|========............| 41 %

Fabian David Ing. [ Cvičící ]
Jarý [ Cvičící ]
Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. [ Přednášející ]
Žabka Vítězslav Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
  • Předmět užitečný snad pro každého, kdo někdy bude na compu dělat víc než jen double-click.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná by bylo dobré, to dát jako povinný předmět, který by navazoval na ZPRO a ZALG....
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • podstatná jsou cvičení...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro nezkušené v oblasti programování docela fajn. A pro ty zkušené kredity na začátku semestru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky ve vymrzlé T101 jsem i přes jejich zajímavost byl nucen vypustit. Začněte topit, přátelé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • užitečný předmět, ale docela časově náročný
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Už nedávejte víckrát přednášky na pondělí 7.30 - měl jsem o ně velký zájem, ale vzhledem k tomu, že byly v takovou dobu, tak jsem je musel na úkor jiných náročnějších odpoledních nebo večerních předmětů vynechat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičení bylo postačující zcela bez přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Důležitý předmět pro studenty směřující k informatickým oborům.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prednášky sa konali v pondelok ráno o 7:30, čo je podľa môjho názoru dosť zlý čas pre voliteľný predmet s nepovinnými prednáškami
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro naši fakultu důležitý předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi prinosny predmet pro toho, kdo se zajima o programovani a chce jit nejakym IT smerem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice užitečný předmět, člověk by měl aspoň trochu ovládat céčko. Přednášky bohužel většinou v 7:30, což většinou odradí posluchače, ale zápočet se nechá v pohodě udělat jen z materiálů ze cvik
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [15] 1.47
1 : |===========.........| 53 % [8] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 46 % [7] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
1 : |===.................| 13 % [2] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 73 % [11] ano
3 : |===.................| 13 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká