Schmidt Josef Ing. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 15 / 51
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [12]
  • Dobrý výběr příkladů pro řešení na cvičeních a následně i písemce, přes některé nedostatky solidní cvičení a základ pro zkoušku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Především přátelskost, schopnost vysvětlit příklad velmi dobře.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelné vysvětlení látky. Pohodová atmosféra na cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vstřícný přístup. Ochotu zamyslet se nad dotazem k látce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozumi tomu, umi to a stihne projet vsechny kapitoly, i kdyz dan za to je, ze to nekdy je probirano az prilis rychle
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přátelský přístup, pokud člověk voaf vyloženě nezazdíval, nebyl problém.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zmysel pre humor.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičení byla dobrá, příklady i potřebná teorie byly srozumitelně a lidsky vysvětlené...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji, že vychází studentům vstříc. Snaží se jim předat látku co nejvíc to jde. Na stránkách má různé animace pro lepší pochopení látky. Hlavně dává hodně opravných termínů. A i když je člověk tupý jak poleno, neurazí. Jeden z nejlepších cvičících. :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • bod za domácí úkol, spoustu náhradních termínů, vstřícnost, umí učit, docela ho to i baví
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Lidský přístup, zápisy na tabuli (skvělé dokud nenechal počítat nás studenty)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možnost dodatečného získání zápočtu bez nutnosti psát další test, orientaci v tematu, ochotu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
  • Možná se jedná jen o můj názor, ale zápočtové písemky byly trochu těžší, nebo jsem na ně nebyl dostatečně připravený. Na druhou stranu těžší zápočtové písemky byly vykompenzovány domácím úkolem za jeden bod, který se vždy hodil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • některá vysvětlení mohla být důkladnější, resp. srozumitelnější
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možno v štrukúre cvičení, byť systematickejší.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas člověk neměl tušení, co se na tabuli vlastně děje, i když to z celkového hlediska dávalo smysl. Lépe se vyjádřit asi nedokážu:) A možná příště u písemek trochu přimhouřit oko nad numerickými chybami.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • lépe vysvětlit konec učiva, polarizaci atd.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • asi snad v ničem, tento styl cvičení mi plně vyhovoval
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nebýt tak hodný, zničí si nervy..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Odhadnout obtížnost zápočtového testu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [15]
1 : |=========...........| 46 % [7] 1 (výborný)
2 : |=========...........| 46 % [7] 2
3 : |=...................| 6 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [15]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===================.| 93 % [14] Odpovídající
4 : |=...................| 6 % [1] Příliš vysoké