02VOAF  >  Vlnění, optika a atomová fyzika

Počet hodnotících: 31 / 160
Procento hodnotících: 19 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 160 studentů.
Ukončilo předmět: 104 studentů.
|=============.......| 65 %

Novotný Jaroslav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Schmidt Josef Ing. [ Cvičící ]
Šediváková Helena Ing. [ Cvičící ]
Tolar Jiří Prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [29]
  • Moc zajímavý předmět. Velmi se mi líbila poslední, rozšiřující přednáška.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět přinášel především nové poznatky z vlnové optiky a vlnění obecně. Geometrická optika a atomová fyzika byla probírána spíše okrajově.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • suprové experimenty, škoda že nezbylo více času na atomovou fyziku, tu jsem moc nepochopila a je mi to trochu líto, působí to celkem zajímavě
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ve srovnání s ostatními fyzikálními předměty se jedná o nejzábavnější předmět, který má velmi kvalitní přednášky a také výborná skripta. Matematický aparát dohnal fyziku a všechno se dalo výborně pochopit. Jedinou nevýhodu na přednáškách bylo, že pan profesor mluví potichu a člověk musel celých 100minut dávat pozor. Na druhou stranu musím pana profesora pochválit za jeho krasopis. Další nevýhodou byly přednášky na matfyzu, kde velmi často předvedené pokusy nebyly k látce, kterou jsou aktuálně probírali, tak občas vznikal trochu zmatek ve výkladu látky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zábavnější ze dvou fyzikálních předmětů třetího semestru zabývající se zajímavou částí fyziky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Další odvětví fyziky, který musí každý absolvent znát. Zcela navazuje na ELMu a MECH.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • napriek názvu sa jedná o zvládnuteľný predmet doplnený aj o praktické ukážky, takže s pochopením látky by nemal byť väčší problém
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opravdu fyzika, kde je vidět, co a jak funguje. Obsahově asi nejjednodušší fyzikální předmět, což je vyváženo množstvím materiálu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oproti TEF trochu nudnější fyzika, ale stále zlepšení oproti prváku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet me moc nenadchnul, verim ale, ze kdybych chodil pravidelne na prednasky a daval pozor, tak bych se do problematiky poradne dostal a bavilo me to.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nakonec se z něj vyklubal super předmět, zajímavé partie.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dôležitý predmet, avšak akoby v nesprávnych rukách...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tváří se jednoduše, ale postupem semestru je to horší a horší.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nezáživné přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi důležitá část fyziky. Aplikace Algebry ve vlnění mi konečně ukázala, že ty hodiny strávené nad determinantama byly k něčemu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • základní kurz vlnění a optiky.. naštěstí nevyžadoval žádnou pokročilo matematiku, respektive všechnu teorii, kterou jsme potřebovali jsme v průběhu semestru získali v analáze
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dovolte mi, abych zde odcitoval mého oblíbeného spisovatele pana Jaroslava Seiferta jeho vynikajici paranomázií. Pro české, méně chápavé novináře, se jedná o opakování slov odvozených od téhož kmene). Ta uvozuje celý tento předmět poměrne lehce a výstižně a zní takto: ,,Vlny a vlny se vlní a vlní".
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Důležitý fyzikální předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Rozšíření znalostí z fyziky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mírně předmět předbíhá analýzu (Fourier apod.) ...leč toť jest na fjfi pretty standard
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je rozsahem velmi obsáhlý, proto je třeba jej nepodcenit. Přednášky probíhají částečně v budově MFF, místy jsou velmi nezáživné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na gymplu mi vždy tato část fyziky připadala velmi nezáživná, až nudná. Takže jsem od VOAFu nic moc nečekal... o to více jsem byl překvapen (mile samozřejmě), když se z VOAFu vyklubal docela zajímavý předmět :). Určitě mě bavil víc než třeba mechanika nebo elma, takže v tomto ohledu jsem byl spokojen. Jinak je to ale zase jenom další z fyzik -> připravte se na klasiku - tj. pořádný zmatek, zjednodušování, chaos apod :D
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ne, že by předmět nebyl zajímavý, ale přednášky mě spíše odrazovali
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Důležité pro budoucí fyziky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na FTP jsou zkouškové písemky z minulých let. Stačilo si je vytisknout a všechny propočítat a zkouška byla doma. U zkoušky velice záleží na náladě pana Tolara. U mé zkoušky byl podrážděný a tak i přes to, že jsem měla všechno v testu správně a dokázala jsem reagovat na dotazy odešla jsem s E.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na přednášky jsem vydržel chodit 5 týdnů. A nejvíc stály za to ty pokusy na Matfyzu. Nechá se i v tomto předmětu najít zajímavá kapitola.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pro mě byl VOAF největší nuda
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • základy vlnění, mnohé pojmy strávené již na střední škole
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Další ze skupiny nutných fyzikálních předmětů, pro mě byl ovšem jedním z nejzajímavějších
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [31] 2.29
1 : |====................| 19 % [6] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 45 % [14] 2
3 : |=====...............| 25 % [8] 3
4 : |=...................| 6 % [2] 4
5 : |=...................| 3 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [31]
1 : |=...................| 6 % [2] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 77 % [24] ano
3 : |=...................| 3 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |==..................| 12 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká