Šediváková Helena Ing. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 32
Procento hodnotících: 21 %
|====................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Pečlivá příprava, srozumitelný výklad, vstřícný přístup
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Připravenost. Animované obrázky vln v Mathematice.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snažila se.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Schopnost vysvětlení teorie na cvičení, prezentace s grafickým výstupem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pozitivní smýšlení, smysl pro humor, někdy i velice názorné obrázky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Příklady zadané studentům se občas přeletěly na můj vkus trochu moc rychle, jinak mi příklady na doma připadají celkem dobrý nápad, alespoň čas od času se na to člověk podívá trochu důkladněji
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Několikrát jsme se zasekli a nedokázali dopočítat nějaký příklad do konce (to třeba na TEFu nikdy). Odpovědi na zvídavé otázky studentů občas byly dost vařením z vody.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bohužel její výklad spoustě lidem neseděl. Ale tak to je spíše o stylu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • minimální puntík, aby tu nebylo prázdno: v některých netradičních či těžších příkladech jsem se ztrácel. výjimečně bych řekl, že příprava nebyla 100%, ale u koho je, že? :D
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] 1 (výborný)
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké