Tran Quang Van Ing. Ph.D. :: [18MTL] Programování v MATLABu

Další předměty
[18MAK1] Makroekonomie 1
[818ME1] Matematická ekonomie 1
[18MTL] Programování v MATLABu
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 13 / 26
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • cvičící dával studentům dostatečný prostor k samostatné práci, což je v takovém předmětu žádoucí. Ikdyž s ním mnoho studentů nebylo spokojeno, mně vždy dokázal odpovědět na zvídavé dotazy a přišla mi jeho práce kvalitní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nevyzaduje dochazku na cviceni.. coz je vtomto pripadne spravne opatreni..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snaží se postupně a pomalu vysvětlit problém tak, aby s tím nikdo neměl problímy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chodil včas.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
  • Jazyková bariéra někdy způsobovala potíže. Nicméně, raději mám cvičícího, co má co říct,ale není mu vždy rozumět po gramatické stránce, než člověka, co mluví skvěle, ale jeho myšlenky jsou nepochopitelné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • udělat cvičení nějakou strukturu, připravit materiál a umístit ho jinam než na fakultní windowsí servery ze kterých se to nedá stáhnout jinak než ze školy - prostě někam na web.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zucastnil jsem se pouze prvnich nekolika cvceni.. Zpusob vyuky mi prisel jako bezstrukturni a neefektivni.. Cviceni pro mne byla ztratou casu..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Čeština.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozhodně doporučuji zlepšit češtinu, lépe vysvětlovat, co se má na cvičení udělat a jak na to máme jít, a hlavně někam na tabuli zapsat zadání, protože často nebylo slyšet nebo rozumět tomu, co máme dělat,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • struktura cvičení, dělat pořádné příklady, řešit programovací problémy, snaha vysvětlit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V komunikaci se studenty, ať již na hodině nebo přes email. Měl by se snažit lépe artikulovat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Chtel bych aby prof. Tran ukazyval obcas jak se to vsechno dela, protoze jeho prezentace moc nepomahaji. Co se tyce podminek na zapocet, to bylo neni uplne jasne jak ten zapocet ziskam, protoze podle meho nazaru hvezdickovy system je subjektivna vec a take nebylo jasne, co chce videt v tech programech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [13]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |======..............| 30 % [4] 2
3 : |======..............| 30 % [4] 3
4 : |=====...............| 23 % [3] 4
5 : |===.................| 15 % [2] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==================..| 92 % [12] Odpovídající
4 : |=...................| 7 % [1] Příliš vysoké