18MTL  >  Programování v MATLABu

Počet hodnotících: 15 / 54
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 54 studentů.
Ukončilo předmět: 26 studentů.
|==========..........| 48 %

Kukal Jaromír Doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Tran Quang Van Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
  • Velice pěkně podané celkové základy programování v MATLABu. Po absolvování předmětu v něm člověk zvládne skoro vše.
    Studijní průměr: neuveden
  • Konečně se člověk pořádně naučí s Matlabem. Užitečný předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas užitečné věci, ale vesměs kopíruje přednáška předmět PIN 3 a 4
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pohoda, užitečný úvod do matlabu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vhodná náhrada PIN3 kde se člověk nenaučí nic. považuuji ho za přínos.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zábavný a rozhodně užitečný předmět. především pro studenty mat. inženýrství bych řekl i nezbytný
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • MATLAB je z meho pohledu zakladnim vyrobnim prostredkem kazdeho studenta FJFI, proto je jeho vyuka velmi dulezita..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobrý úvod do Matlabu, je nutná práce přes semestr, ale zato je možné získat známku bez zkoušení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pěkný předmět, nenásilný úvod do programování a práce v matlabu, užitečný předmět, u kterého se dá mnoho naučit a kreditové ohodnocení odpovídá přesně jeho náročnosti
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nutné seznámení (ve smyslu, že konečně naprogramujete něco, co má smysl) s matlabem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • užitečný předmět, bylo by třeba zlepšit cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi užitečný předmět, dobrý systém zápočtových programů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet je velmi uzitecny a nutny pro studium.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [15] 1.53
1 : |===========.........| 53 % [8] 1 (výborně)
2 : |========............| 40 % [6] 2
3 : |=...................| 6 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 86 % [13] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 6 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká