Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. :: [01LA1] Lineární algebra 1

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 19 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [16]
  • Byť jsem na cvičení docházel s jistou nervozitou, musím uznat, že striktnost (někdy až lehce za hranicí) pana docenta Humhala byla žádoucí a prospěšná. Pan docent Humhal vyvolává přirozený respekt a už jen tím nutí studenta k alespoň nějaké přípravě. Nicméně více lidskosti a pochopení by často také neuškodilo, všechno má své hranice. Látka probíraná v LA1 je pro čerstvého VŠ studenta dle mého názoru velmi náročná, jelikož se s tímto "druhem" matematiky setkává z troufnu si říci 95% poprvé. Z toho důvodu bych očekával více trpělivosti ze strany učitele. Na konec ještě nutno poznamenat, že občasné rozhořčení pana docenta nad do nebe volající neznalostí některých studentů může býti pochopitelné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrá příprava, rozmanitost příkladů, stále stejný neměnný přístup
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho přísnost vás dokope k tomu, aby jste se na jeho hodiny připravili a nepřipadali si před tabulí jako úplní trotlové.
    Studijní průměr: neuveden
  • je vidět, že doc. humhal je zkušeným pedagogem. velmi oceňuji schopnost srozumitelného vysvětlení látky, zejména při komentovaném počítání u tabule, které mělo vysokou přidanou hodnotu nejen pro vyvolaného, ale i pro ostatní účastníky cvičení. uspokojivě tímto kompenzoval nedostatky přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • opravdu naučí
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan docent má naprosto profesionální přístup, je znalec v oboru a vždy dovysvětloval látku z přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • procházel i teorii a dbal na přesném vyjadřovaní jako správný matematik
    Studijní průměr: neuveden
  • Přísnost, odbornost.
    Studijní průměr: neuveden
  • přísný, ale dokáže látku naučit a jednoduše vysvětlit
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozumný přístup k udělování plusbodů.
    Studijní průměr: neuveden
  • schopnost udržet studenty v bdělém stavu za jakýchkoli okolností
    Studijní průměr: neuveden
  • schopnost získat si respekt studentů
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost výkladu
    Studijní průměr: neuveden
  • systematičnost, pedagogické poznámky, osobitost, přísnost
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný styl výuky. Vše umí perfektně vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Značný důraz na znalost teorie a práci studentů. Člověka rozhodně donutí pracovat v průběhu semestru, což pak přináší výhodu u zkoušky.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [14]
  • Doc. Humhal by se mohl odebrat do důchodu, bylo by na čase.
    Studijní průměr: neuveden
  • mě vyhovuje, jaký je
    Studijní průměr: neuveden
  • mnoho studentů se mohlo na cvičeních cítit projevem doc. humhala ve stresu. uvítal bych, alespoň zpočátku, přívětivější vystupování.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná by mohl počítat více vzorových příkladů, hlavně v úvodu probíraných kapitol.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná méně stresovat studenty u tabule a dát více možností získat plusové body.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemám výtek.
    Studijní průměr: neuveden
  • nevím
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas mi přišel prchlivý, málokdo u tabule myslím cítil podporu, spíš byli všichni vystresovaní. To bylo zejména ze začátku semestru, později mi přišel vstřícnější, trpělivější a atmosfra se uvolnila. Ocenil bych více průběžných testů (než jeden).
    Studijní průměr: neuveden
  • přístup ke studentům
    Studijní průměr: neuveden
  • V ničem.
    Studijní průměr: neuveden
  • V přísnosti, seřve vás i za to že to děláte správně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnější přístup, více trpělivosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyjadřovací schopnosti, pokusit se více pochopit myšlení studentů a možnost, že něco student nepochopil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zmírnit svou přísnost ke studentům, někdy až nahání strach.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [9]
  • Cvičení mi rozhodně dala dostatečné znalosti a jistotu v počítání příkladů, že zkouška (početní část) nakonec nebyla až zas takový problém.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení určitě pomáhá hodně toho vysvětlí a mě určitě pomohlo pochopit některé složitější věci a konkrétních příkladech
    Studijní průměr: neuveden
  • cvičení z LA1 bych označil jako velmi obohacující a do jisté míry i zábavná, s celkovou náplní cvičení jsem byl spokojen
    Studijní průměr: neuveden
  • má dobrou úroveň
    Studijní průměr: neuveden
  • Měly by se psát zápočtové písemky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na cvičení se probíraly jednodušší příklady, než se pak objevily ve zkouškovém testu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na stránkách Bálkové jsou jednak její skripta ale i příklady, které se probírají na cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prospělo by zběžné projití teorie na začátku každého cvičení, s větším prostorem pro dotazy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příklady na cvičení perfektně připravily na zkoušku, samozřejmě bylo potřeba počítat navíc i doma.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [19]
1 : |=========...........| 47 % [9] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 26 % [5] 2
3 : |====................| 21 % [4] 3
4 : |=...................| 5 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [19]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |===.................| 15 % [3] Příliš nízké
3 : |=================...| 84 % [16] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké