Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. :: [02DEF1] Dějiny fyziky 1

Další předměty
[02DEF1] Dějiny fyziky 1
[02MECHZ] Mechanika - zkouška
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 47 / 346
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|
Celkové hodnocení [47]
1 : |=============.......| 63 % [30]  
2 : |=====...............| 27 % [13]  
3 : |=...................| 4 % [2]  
4 : |....................| 2 % [1]  
5 : |....................| 2 % [1]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.51

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [47]
1 : |=============.......| 63 % [30]  
2 : |=====...............| 27 % [13]  
3 : |=...................| 4 % [2]  
4 : |....................| 2 % [1]  
5 : |....................| 2 % [1]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.51

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [20]
  • byl bych rád, kdyby bylo více humanitně zaměřených předmětů. chybí mi rozmanitost výuky (ale chápu, že jsem prostě na fjfi..)
    Studijní průměr: neuveden
  • Člověk si hezky odpočine u poslouchání "pohádky".
    Studijní průměr: neuveden
  • Dalo se při nich dobře učit na další hodinu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Díky tichému hlasu přednášejícího a hlasitým hlasům studentů jsem neslyšel nic z látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • dobré
    Studijní průměr: neuveden
  • Jen proto, že je to povinné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Krom jediné suplované (s názvem "Fyzika ve Startreku") nestály za vynaložený čas (2hod přednáška, 2x 40 min na cestu z a do budovy v Břehové)
    Studijní průměr: neuveden
  • Niekedy si človek stanoví priority iný predmet ako účasť na prednáške dejín fyziky, kde toho aj tak veľa nepočuje.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud jsem slyšela, nešlo pomalu dělat nic jiného, než zaujatě poslouchat, pokud jsem však nestihla zabrat dobré místo, nezbylo mi, než čas strávit nějak jinak - takže svým způsobem volná hodina.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud si člověk nesedl dostatečně blízko, tak vůbec nic neslyšel, protože většina lidí si přišla spíš popovídat a zapařit na počítači, než poslouchat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prakticky stačí si jen sednout a zapsat se na papír, ale tímto přístupem přijdete o mnoho zajímavých informací
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly kvalitní a zajímavé, jenom místy není moc slyšet ve velké aule, protže spousta "studentů" nemá respekt k přednášejícímu a dělají nepřiměřený hluk. To není vina přednášejícího ale bohužel prostý fakt.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly velmi zajímavé. Bohužel občas přes hluk studentů nebyl slyšet zajímavý výklad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně to nebyla ztráta času.
    Studijní průměr: neuveden
  • Téma je zajímavé, ale lepší by bylo ukázat názorněji a na více příkladech, jaké problémy se v historii řešily a jakými metodami.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyprávění bylo velice zajímavé, na přednášky jsem se vždycky těšil
    Studijní průměr: neuveden
  • V zadní části posluchárny bylo špatně slyšet, nejvíce kvůli hluku způsobeným ostatními studenty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavá témata, škoda velkého hluku při přednášce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé a poučné. Doporučuji. :)
    Studijní průměr: neuveden
  • pohoda, programoval jsem si na notebooku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [35]
  • Bezmezné znalosti, neomezený přehled
    Studijní průměr: neuveden
  • Celkový přehled o historii.
    Studijní průměr: neuveden
  • Epizody z historie doplněné o bohaté životní zkušenosti doc. Štolla.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jaký je pan docent milý člověk - no není to hezké, když každému pan docent popřeje při udělování zápočtů hezké Vánoce? :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Kloubouk dolů, že i ve svém pokročilém věku stále učí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Milé vystupování, vtipné podání nudné historie.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadhled, zkušenost, ochotu, smysl pro humor, fundovanost
    Studijní průměr: neuveden
  • Neuvěřitelný rozhled nejen v oblastech fyziky, ale i kultury.
    Studijní průměr: neuveden
  • Obrovský přehled úplně o všem, vypravěčský talent. Panu Štollovi patří veliký obdiv.
    Studijní průměr: neuveden
  • Obsáhlost znalostí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Štoll je velmi vtipný a celou dobu jsem žasla, co všechno ví. Ohromující.
    Studijní průměr: neuveden
  • Perfektní orientaci v probírané látce a přirozený, nekřečovitý humor. Mně třeba nevadilo, že název "Dějiny fyziky" příliš neodpovídal obsahu, protože jsme se spíše povšechně dozvěděli o filosofii starého Řecka a starších států.
    Studijní průměr: neuveden
  • poutavě vypráví, nejzajímavější byly nejspíš vyprávění zážitků z cest, předmět zajímavě pojat od úplných začátků fyziky
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehled, vtip
    Studijní průměr: neuveden
  • Přístup, znalosti, osobnost...
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělé historky, rozhodně se nejednalo o suchou historii, ale vždy se zabrousilo do zajímavých částí. Milý postarší pán, bohužel na velkou učebnu má příliš tichý hlas a tak se historky dozvědí jen ti v předních lavicích.
    Studijní průměr: neuveden
  • Své hluboké znalosti dokáže prezentovat (podle mých pozorování) za pomoci jediného zubu. To je už výkon!
    Studijní průměr: neuveden
  • Široký rozhled, spoustu vlastních příhod, které zpestřovaly přednášky. Velmi mě překvapila u pana docenta znalost čínštiny.
    Studijní průměr: neuveden
  • Toho je :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • To, že i na stará kolena dále chce předávat vědomosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • určitě je kapacitou ve svém oboru, nicméně měl by vědět kdy je čas jít do důchodu. Nebo alespon učit menší skupinky lidí, Takhle z toho nemá nikdo nic a není ho ani slyšet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Úžasná zkušenost a znalosti, které dokáže výborně předávat pomocí slov.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velký rozsah znalostí, zajímavé vyprávění historie.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi dobrý výklad a perfektní smysl pro humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi vysokou odbornost výkladu i to, že se snažil zpestřovat výklad a nebyl ani nudný.
    Studijní průměr: neuveden
  • vie zaujímavo podať výklad, neskutočné skúsenosti, kt. sú pre nás obohatením
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtip, stručnost, srozumitelnost, medaili JAK :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný výklad a zaujímavé fakty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zájem o přednášenou látku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zapálenost
    Studijní průměr: neuveden
  • Zapálenost pro daný obor. Schopnost předat znalosti dál.
    Studijní průměr: neuveden
  • Znalosti a schopnost předávat je i v pokročilém věku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Znalost všeho co se týkalo dějin fyziky, fyziky a potažmo všeho ostatního co s tím mohlo souviset.
    Studijní průměr: neuveden
  • životní zkušenosti, humor, schopnost přednášet i v pokročilém věku
    Studijní průměr: neuveden
  • pohodovost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [25]
  • alespoň mikrofon.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ďalej ako do tretej rady pána docenta nepočuť.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hlasitost projevu
    Studijní průměr: neuveden
  • Chybí jakákoliv moderní podpora výuky, ručně psané poznámky na fólii jdou často nečitelné, informace na nich příliš nahuštěné, i sám přednášející se v nich ztrácí. Přednášející si neumízjednat klid a pořádek v sále, přes hluk studentů povětšinou hrajících počítačové hry mu nebylo často ani rozumět (a to ze 4. řady lavic!)
    Studijní průměr: neuveden
  • jelikož jsem sedel v předních lavicích, tak jsem žádný problém nemel. Avšak věřil bych, že studenti vzadu mohou mít problém s hlasitostí mluvy. Avšak musíme brát ohled na pana docenta. Nejlepší řešení by bylo použít malinký mikrofonek :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Je škoda, že pan docent Štoll nemá silnější hlas nebo mikrofon. Lidé, kteří nesedí v prvních třech řadách, téměř nemají šanci jej slyšet. Věřím, že kdyby mluvil hlasitěji, poslouchalo by ho daleko více studentů. Současný stav, kdy vykládá v podstatě tak pro nanejvýš deset, ale spíše dva tři studenty, není úplně šťastné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná by mohl používat mikrofon.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím si, že v ničem, jen by tam neměli chodit lidé, kteří se jdou jen podepsat a dělat rámus, aby ostatní neslyšeli. Samozřejmě chápu, že jinak se moc nedá hlídat docházka 200 lidí.
    Studijní průměr: neuveden
  • najväčší problém bol, že sme pána docente vôbec nepočuli do zadných lavíc, ale v letnom semestri na DEF2 si začal nosiť mikrofón, takže myslím, že priblém sa vyriešil
    Studijní průměr: neuveden
  • Nevím jestli je to v moci přednášejícícho ale na přednáškách byl takový hluk, že přednášejícího nebylo slyšet ani z druhé řady. Doufejme že se to po prvních zkouškách zlepší.
    Studijní průměr: neuveden
  • nevím o ničem
    Studijní průměr: neuveden
  • Od té doby, co se v rukou pana docenta objevil fungující mikrofon, nemám výhrad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Od třetí řady není slyšet co říká.
    Studijní průměr: neuveden
  • Používat mikrofon, aby bylo slyšet i do zadnějších řad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášejícímu bylo jen velmi težko rozumět. Následně se zvedl šum ze zadních lavic, kde nebylo slyšet, čímž se slyšitelnost ještě zhoršila. Výklad zněl poněkud monotónně, takže udžet pozornost po dobu přednášky bylo nemožné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Při takovém nastaveí podmínek zápočtu, dohlížet jestli studenti podmínky plní. Studenti sice podepíší prezenci, ale hned odcházejí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně mluvit hlasitěji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Spíš by se měli zlepšit studenti: občas tam byl hluk a ti, co chtěli poslouchat pak neslyšeli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu si sjednávat kázeň u studentů, kterým byl tento předmět ukradený a podle toho se také chovali.
    Studijní průměr: neuveden
  • v ničem
    Studijní průměr: neuveden
  • Začít výkladem o Einsteinovi je jistě zajímavé, ale následný přechod do starověku působí přinejmenším podivně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zbytečně ignoruje fakt, že mnoho studentů přijde, podepíše se a odejde. Mluví tak potichu, že ve třetí řadě již není slyšet ani slovo. Nesjednává si klid ve třídě. Výklad tak slyší jen několik vyvolených přímo před ním.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkusit mluvit víc nahlas a kecající studenty vyhazovat z posluchárny pod výhrůžkou nezískání zápočtu.
    Studijní průměr: neuveden
  • HLASITOST ve čtvrté řadě ho není již slyšet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [47]
1 : |========............| 42 % [20] 90%-100%
2 : |========............| 38 % [18] 75%-90%
3 : |====................| 19 % [9] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [47] 1.51
1 : |=============.......| 63 % [30] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 27 % [13] 2
3 : |=...................| 4 % [2] 3
4 : |....................| 2 % [1] 4
5 : |....................| 2 % [1] 5