Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. :: [02ACD] AutoCAD

Další předměty
[02ACD] AutoCAD
[02BPEF1] Bakalářská práce 1
[802FYZ1] Fyzika 1
[02GR] Grupy a reprezentace
[02MECH] Mechanika
[02MECHZ] Mechanika - zkouška
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02ZS] Zimní škola matematické fyziky
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 1 / 1 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 100 %
|====================|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Cvičící z FS byl (i přesto že zjistil, že jsem z FJFI) velmi vstřícný a když jsem potřeboval poradit, poradil. Bezproblémová spolupráce. Chtěl bych zároveň poděkovat docentu Chadzitaskosovi za spolupráci a bezproblémové garantování tohoto předmětu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení na FS probíhalo formou názorných ukázek různých konstrukčních postupů. Nicméně je velmi důležité, aby se student v průběhu semestru i mimo cvičení sám naučil s vývojovým prostředím pracovat (Autodesk Inventor), zkoušel co Inventor dokáže, a naučil se s ním pracovat. Na to, dle mého názoru, rámec cvičení postačuje a student se tak v klidu s Inventorem pracovat po pár dnech naučí. Toto cvičení nicméně poskytuje pouze základní znalosti (na FS jsou vedeny tři cvičení tohoto ražení - CAD1, CAD2 a CAD3; přičemž 1 znamená základ, 3 poté znamená hlubší znalosti). Student zde navštěvuje předmět CAD1, tedy ten, který poskytuje základ. To však úplně stačí. Zápočet získá student za docházku a zkonstruování nevelkého množství součástek a vytvoření jejich výkresů. Nevýhoda je pouze v tom, že student FJFI nemá přístup k materiálům (prezentacím), které obsahují návody a tutoriály ke konstruování, bez kterých se student nenaučí sám konstruovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké